Jegvil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

JegVil-vb

Ja, det er så mig. To børn, fast arbejde og en vild skrivelyst. JegVil være moderator JegVil tales ordentligt til JegVil ikke være med, hvis I er onde JegVil ikke diskuteres med JegVil til tider være uenig Skrives ved, hej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Velkommen. Hvor store nu børn har du? Hvor længe har du været med på sidelinjen? Gift, single, sammebragt? Alder? Hvad arbejder du med? Jeg hedder Ditte, 27, datter 2,3 år, søn ½ år, gift med Stig og påbegynder ny udd medio marts.

Anmeld

7. januar 2012

Titte-vb

JegVil skrev:
Ja, det er så mig. To børn, fast arbejde og en vild skrivelyst. JegVil være moderator JegVil tales ordentligt til JegVil ikke være med, hvis I er onde JegVil ikke diskuteres med JegVil til tider være uenig Skrives ved, hej
Velkommen til.. Jeg kan garantere dig, at der kan være rigtig meget gang i den, men der kan også være rigtig lidt gang i den! :laugh: Og så må jeg sige, at den der med at du ikke vil diskuteres med, den er jeg ked af at jeg med sikkerhed ikke kommer til at overholde. Det er jo netop det et forum som dette er her for, at vi kan diskutere og vende forskellige problemstillinger, på en ordentlig måde vel og mærke! Og sammenholdt med at du til tider vil være uenig, gør at jeg tænker det ikke kan lade sig gøre i praksis :huh:

Anmeld

9. januar 2012

als-vb

ja som skrevet før tænker jeg jo BiBi.

Anmeld

9. januar 2012

nikkeneje1-vb

JegVil ikke diskuteres med JegVil til tider være uenig Ovenstående 2 ting, synes jeg er meget selvmodsigende. Angående 'Vil tales ordentligt til', så synes jeg normalt man bliver talt ordentligt til, når man selv starter med at tale ordentligt til andre. Hvis der alligevel er nogle der sviner folk til med nedladende kommentarer, så går jeg som udgangspunkt ud fra at det er fordi at vedkommende har en masse personlige ting som hun/han har behov for at komme af med og måske ikke har rygrad nok til at gøre det til de rette personer i real life, og derfor har behov for at finde et uskyldigt offer på en rimelig anonym hjemmeside. Og det er jo egentligt førstnævnte person man så skal have mest ondt af.

Anmeld

9. januar 2012

JegVil-vb

Nøøøj, du skulle tage en uddannelse for det der, nikkeneje1. Du virker jo klog udadtil.

Anmeld

9. januar 2012

Titte-vb

Velkommen tilbage Bibi!!

Anmeld

9. januar 2012

Laurie-vb

Titte skrev:
JegVil skrev:
Nøøøj, du skulle tage en uddannelse for det der, nikkeneje1. Du virker jo klog udadtil.
Velkommen tilbage Bibi!! ;)
Jep :)

Anmeld

10. januar 2012

nikkeneje1-vb

HEHE, ja jeg kan kun grine og ryste på hovedet :-). Men hver sin fornøjelse jo :-).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.