Wordfeud - er I hoppet på bølgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Frede-vb

Jeg er også hoppet med på den galej... og ja, man kunne da godt nok godt bruge sin tid på noget mere fornuftigt, men man bliver bare så bidt af det. Desværre er min mand også blevet bidt af det... han fik øje på spillet for 2 uger siden, og han har stort set ikke lavet en fløjtende fis herhjemme i de to uger. Han hænger godt nok fast i den iphone for tiden pga. det spil.

Ikke for at skyde nogen noget i skoene, men jeg tror simpelt hen, der er mange, der snyder. Mange af dem, jeg spiller med, og som ellers ikke er kendt for deres vanvittige store forkærlighed for det danske sprog udi svære ord, kommer med nogle ord, som jeg aldrig nogensinde har hørt før, og jeg har endda læst sidefag i dansk på unidizzy

Selv Sofie fra 4. b med støtte i dansk giver mig baghjulblink, og enten snyder hun eller får gevaldig hjælp af nogle forældre - hvilket jeg tvivler på, da de fleste forældre ikke engang har tid til at lave de 'almindelige' lektier med deres børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Heidi Nielsen-vb

Vil du også spille med mig Meesalith ??

Frede....der findes en side hvor du kan se hvilke ord du skrive på wordfeud med de bofstaver der giver flest point.....altså z,x,y osv......en slags hjælpe/snyde side....og den tror jeg der er rigtig mange der bruger.....

Jeg spiller også mod nogen som aldrig har været gode til at stave og de kommer også med ord jeg slet ikke kender eller forstår........

Jeg hedder HeidiNielsen77 på wordfeud hvis nogen har løst til et spil........

Skriv gerne hvis I inviterer så jeg ved hvem jeg spiller imod wink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.