Arrrrggghhhh.....så skal vi til det igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

:( Ja så skal bettefisen have dræn i ørerne igen igen.....ja faktisk for 3 gang :( Han har de sidste par nætter sovet rigtig dårligt eller slet ikke, han har taget sig meget til sine ører så idag tog jeg kontakt til vores ørelæge som ville se ham med det samme....heldigvis.... Dommen lød: dræn i venstre øre sidder endnu og virker som det skal.... Dræn i højre øre er faldet ud og der står væske bag tromhinden :( ikke betændelse men vand. Så på fredag i næste uge skal han have dræn i det højre øre for 3 gang inden for et år :( Jeg har så ondt af ham, fuld narkose igen igen igen.......hvor er det synd for ham Ja jeg skulle bare lige af med det :blush: :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

als-vb

øv hvor er det synd for ham. lille stakkel. Men syntes da at det virker som en utrolig lang ventetid...

Anmeld

2. januar 2012

Jeamie-vb

Kan han ikke få lagt et 'permanent' dræn ? Vores røg også afsted hver gang han blev det mindste forkølet. Til sidst fik han lagt et såkaldt permanent dræn, og har ikke haft problemer siden... 

Anmeld

2. januar 2012

Spunk-vb

Øv, det kan da vist blive en lang uge for jer alle. Krydser fingre for at det holder længere denne gang.

Anmeld

2. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Jeamie skrev:

rn Kan han ikke få lagt et 'permanent' dræn ? Vores røg også afsted hver gang han blev det mindste forkølet. Til sidst fik han lagt et såkaldt permanent dræn, og har ikke haft problemer siden... 

Det vidste jeg ikke man kunne få.....det skal vi da lige have undersøgt...... als.....det er fordi han piller en dag ud af kelenderen hver anden uge hvor han kun lægger dræn og ikke har konsultation.....og det er så fredag i næste uge........

Anmeld

2. januar 2012

Jeamie-vb

Det 'permanente' har en slags 'kraver', eller som et twistet T (alt efter hvad lægen nu bruger ),  så det ikke glider ud når øret bliver fyldt med væske. De holder ca 3-4 år imod de andre der holder ca 6 mdr.. 

Personligt er jeg stor fan af de permanente hvis man har været ude for de andre skylles ud gentagne gange. En gentagne sprængt trommehinde er langt værre end den lille operation.

http://www.borneliv.dk/default.aspx?pageid=269&m=1&mid=176  Meget sødt skrevet artikel smile.

Held og lykke med det smile

Anmeld

4. januar 2012

Signe1704-vb

Jeg har selv to ørebørn og ved hvor træls det er. Mine ungers dræn har som regel siddet 1½ år inden de falder ud (det har normalt passet med to vintre).

Jeg har aldrig hørt at der skulle findes permanente og ikke permanente dræn, men har godt hørt om de unger hvor drænene bare bliver ved med at falde ud.

Krydser fingre for at i får noget der holder lidt længere denne gang.

Anmeld

4. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Takker alle sammen :) Håber også det holder lidt længere denne gang.....synes at 3 gange på under 12 måneder er lige i overkanten......tror også ørelægen håber det, han havde det ikke godt da han fortalte at det var faldet ud igen og at han skulle have et nyt et i ;) Men nu må vi se, vi kender da efterhånden symptomerne på de er fáldet ud ;) så må vi bare lære at reagere lidt hurtigere på dem......

Anmeld

14. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Så fik han dræn i øret igår....og han tog det bare SÅ flot.....han havde det bare så godt bagefter og VILLE gå derfra til trods for at han var en lille smule 'fuld' efter narkosen....spiste godt da vi kom hjem og sov godt til middag.....var i et fantastisk humør vi ikke har set han i lang tid.....

vi håbede jo så på at få en hel nats søvn men sådan skulle det ikke gå sad han fik feber og er nu blevet snot forkølet, måske fordi der nu er gennemgang fra øre til næse, så jeg sad oppe med ham i 3 stive timer i nat indtil han endelig overgav sig og lagde sig til at sove......

Feberen er nu væk, han sover til middag og har været i det mest fantastiske humør her til formiddag og nu håber vi så at vi kan få et god nats søvn alle sammen i nat....

Er SÅ stolt af ham, det må jeg godt ikke ? Han tager det så fint selvom det er tredie gang, der har bare ikke været noget klynk og ynk.....SÅ dejligt tongue

Anmeld

14. januar 2012

Meesalith-vb

Godt det er gået godt :-) så håber vi det hjælper, så dette bliver den sidste gang :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.