Godt Nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

188 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Jeamie-vb

Mmmm sofa hygge smile.. Søn ligger sovende under dynen, på sofaen.Holdt ud til kl 2.30 i nat.... Faldt omkul midt i en tegnefilm.. Han bør vel vækkes hvis han skal kunne sove i ordentlig tid, men wha....han møder nok bare lidt senere i morgen så wink.... ?! 

Mens jeg var ude og lufte alle hundene, blive luftet godt igennem, har manden fjernet AL pynt og juletræ... Gud hvor er her egentlig meget plads pludselig... 'hmmm her er da vidst plads til lidt flere møbler egentlig...'.. laughing... 

Hestene fodret, og næ dog, der er da lidt champagne til overs.. namme nam... sofa hygge OG champagne... o-cocktail

Håber i ande kom godt ind i det nye år.... smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

als-vb

Trods jeg ikke drak i går (gravid og alkohol er jo no go) så var vi først hjemme over to i nat og tøsen syntes at 8.20 var et passende tidspunkt at vågne på...puh jeg har været træt. Manden der havde alkohol, i blodet fik lov at sove længe og så tog jeg mig en middagslur da han var ivenpå til at være der for tøsen. Syntes det er hårdt at skulle i gang igen i morgen, har haft juleferie siden 22/12 så nu er det tidligt op og være ansvarlig igen...nå hva kun to måneder tilbage og så står den på basel og med en ugentlig fridag fra næste uge så går det jo nu nok. Glæder mig! Godt nytår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.