Makeupnovice

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

205 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. december 2011

Spunk-vb

Jeg har i den modne alder af 32 år for første gang i mit liv købt en flaske foundation. Men jeg er i tvivl om det skal fjernes med makeupfjerner inden jeg går i seng, eller om jeg bare kan vaske ansigtet med lunkent vand. Hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Titte-vb

Det bedste du kan gøre at købe noget ansigtsrens, du får ikke det hele med hvis du bare bruger lunkent vand. Derefter skal du give din hud en opfrisker med skintonic... Personligt er jeg bl vet rigtig glad for Ole Henriksens ansigtsrense produkter.. Det er en skum sæbe der renser og giver noget til huden, derefter er der en tonic spray man sprayer i ansigtet, og så en gang creme... Det er det mest fantastiske jeg har brugt og jeg kommer ikke til at bruge andet. Rimeligt pebret, men drøjt i brug!! :laugh: :laugh:

Anmeld

1. januar 2012

Spunk-vb

Tak for hjælpen. Ole Henriksen er nok noget dyrere end jeg er villig til at ofre, men jeg må vist et smut mere i matas.

Anmeld

2. januar 2012

Polyp-vb

lidt mandelolie på en tot vat kan det samme, og er helt uden nogen form for tilsætning - skal du have lidt luksus kan du bagefter duppe med rosen- eller lavendelvand, der får huden til at slappe af og dufter skønt (kan ofte købes ganske billigt i lidt større indvandrergrøntsags- m.v. butikker)

- eller (nivea-type)creme

Vand og sæbe kan self. også - men er dog nok lige hårdt nok for huden

Anmeld

2. januar 2012

Jeamie-vb

Prøv at tjek Comwell`s spa produkter til kvinder. Udemærket pris, lækkert design og uden parabener... Fås let tilgængeligt i bla Matas`er wink

Anmeld

2. januar 2012

Jeamie-vb

Ps. Da foundations ofte indeholder olier .. eller vand afvisende pudder 'dele' .. afviser det vand og kræver derfor noget mere eller af samme værdi som foundation at opløse det... Almindelig sæbe kan fjerne hudens egen fedtstof og beskyttelses hinde og kan hos nogen udtørre huden smile... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.