Kan man ha mad-tømmermænd ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.468 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Jeamie-vb

Så tror jeg jeg har det... Bøvs*

GLÆDELIG JUL TIL ALLE JER smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Laurie-vb

Glædelig Jul til dig og jer andre!! Ingen problem med maden her... har været alene med kaninen :) Og som bonus vedlægger jeg datterens hund :) http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/Pixie_mre_Nol.jpg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. december 2011

Jeamie-vb

Nej hvor ser hun cool ud smile.. 

Lyder da lidt sørgeligt det kun var dig og kaninen ?! ermm

Anmeld

26. december 2011

Titte-vb

Ja, det kan man i den grad!! :P Jeg har det dog ikke mere, efter at jeg blev gby opereret for 16 mdr siden, så er der ganske enkelt ikke plads til ret meget mad, og da jeg ved hvordan jeg får det hvis jeg bare spiser som jeg lyster, så holder jeg mig i skindet! Men når du har spist så meget at du bliver dårlig af det, sådan får jeg det hver gang jeg spiser bare lidt for meget, og her snakker vi om at jeg normalt kan spise 1-1.5 skive rugbrød til frokost, hvis jeg så tænker at jeg da godt lige kan have et halvt styke mere, så bliver jeg så skide dårlig, at jeg må lægge mig, stikke en finger i halsen og få det op igen, og der kan gå op til et par timer før jeg igen er mig selv... I min verden hedder det dumping, i den 'normale' verden hedder det at man har spist alt alt for meget og skal 'slå mave' :blush:

Anmeld

26. december 2011

Laurie-vb

jeanie skrev:

rn Nej hvor ser hun cool ud smile.. 

rn

rn Lyder da lidt sørgeligt det kun var dig og kaninen ?! ermm

Ja, det gør hun :) Det var faktisk fint.. dejligt, fred og ro... Har set de to store af mine børn i dag... de er bare HELT trætte!

Anmeld

26. december 2011

Det er stadig mig-vb

Det er er afgjort den første jul hvor jeg rent faktisk har tabt mig. For det første har jeg fået ordnet tænder, to visdomstænder er for kort tid siden opereret ud - begge to på én gang (så la' da vær'!!!!) :huh: Samtidig har jeg fået en unitorprotese da flere af kindtænderne var umulige at redde, så det at tygge er noget af en kunst, der vist mest handler om tilvænning - og det har jeg ikke lært helt endnu. Og den 25'ende December fik jeg besøg af influenzaen. Så jeg har tabt mig omkring 5 kg i December :woohoo: Og når tandlægeregningen på 32.000 kr kommer i Januar, så ryger der nok også et par kilo på dén konto, hahahaha...........

Anmeld

27. december 2011

Laurie-vb

Sikke en jul, 'det er stadig mig' ... håber, du får det bedre til Nytår...

Anmeld

28. december 2011

Jeamie-vb

>Titte< phuu det lyder godt nok ikke rart... Jeg har fuldt dig lidt her inde og må sige det er vildt imponerende. Du må være så glad smile og stolt. Men psyken må godt nok være på overarbejde... feks ved skal / skal ikke.. Sommetider smager mad jo bare så skide godt smile.... 

Anmeld

28. december 2011

Jeamie-vb

laughing ha ha ha fuldt...som i fulgt.. flot !! silly...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.