Får jeres børn, hvad de ønsker sig til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.370 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Webredaktøren-vb

I år havde jeg tænkt, at min dreng skulle have Lego i julegave, for det er han så småt begyndt at lege med efter, at han fik noget til sin fødselsdag... eneste problem er så, at han kun taler om en Hot Wheels-bane blink

Han har tegnet den til julemanden, og det er stort set det eneste han har talt om i hele december. Jeg er i tvivl om det er noget af den slags legetøj, der så ikke virker, og i hvertfald slet ikke ligner reklamen, men nu får han den, og så må vi se...

Min datter får delvist opfyldt sine ønsker, men i går nævnte hun pludselig, at hun ønskede sig et klaver w00t Det får hun altså ikke, så jeg håber, at de øvrige gaver alligevel vækker glæde smile

Får jeres børn det, der står på ønskelisten, eller finder I selv på andre ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

nikkeneje1-vb

Som hovedregel og inden for rimelighedens grænser får børnene det de ønsker sig. Noget som vi voksne anser som endnu en latterlig plastikdims, kan jo sagtens være den store dille blandt barnets venner og det højeste ønske hos vedkommende. Men de første år hvor de ikke helt selv ved hvad de skal ønske sig, synes jeg det er svært på forhånd at vide hved der bliver et 'hit' gavemæssigt.

Anmeld

22. december 2011

als-vb

tøsen er kun tre år og har ikke de vilde ønsker. I går pegede hun i harald nyborg kataloget og sagde hun ønskede sig nytårs krudt i julegave...og nej der bliver hendes ønske altså ikke opfyldt. Men har fundet nogle gaver jeg håber bliver et hit, men vinder gaven kommer alligevel fra mormoderen i år så alt andet vil blegne i forhold til.

Anmeld

22. december 2011

Spunk-vb

Spunken har endnu ikke formuleret nogle ønsker, så det er jo helt op til os :) I år får hun hjemmeindspillede børnesange på sin mp3 afspiller. Og så får hun sandsynligvis en ny rygsæk, men det bliver ikke juleaften. Den skulle have været købt i dag, mens vi var på visit hos svigermor, men det var vi nødt til at aflyse pga. sygdom :(

Anmeld

26. december 2011

Polyp-vb

NEJ - det fik han ikke...for det var /er en Mac book pro, og selv hvis jeg havde vundet el gordo i spansk lotto, ville han ikke have fået den...men da han skal bruge en laptop i skolen, har han fået en HP Pavillion (med besked om at den OGSÅ er fødselsdagsgaven om en måned)...der så  liiige skal byttes fordi en bedre model er på udsalg til samme pris...ønskeseddel havde han heller ikke fået nosset sig smammen til at sende til folk (læs : bedsteforældre og onkel og tante), så han fik gavekort til Fona og penge...gab synes jeg, men knægten var tilfreds...og efter en opsang også tilfreds med laptoppen...især da alternativet var at jeg returnerede og fik pengene igen, hvorefter han så ville få det sædvanlige gavebeløb (omkr 1000 kr) i stedet - samt en udmelding af skolen (privatskole), da han jo skal have en laptop med her efter jul for at opfylde kravene til at gå dero-mur 

Men så finder han måske på noget konstruktivt at ønske sig fremover tongueo-pisk for det var vist alligevel lidt tamt at åbne én gave samt to kuverter...(vi er en ret lille familie - eller dvs vi udveksler ikke gaver med så mange, da familien faktisk er rigtig stor)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.