Hvad ønsker i jer til jul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Titte-vb

Har i gode ønsker til julegaver? Jeg har ønsket mig ikkemindre end tre par støvler, et par røde, sorte og brune.... men jeg tror desværre ikke at jeg er så heldig at få dem! Jeg har nemlig opdaget hvad jeg får i julegave af kæresten, men det ved han ikke! Derudover har jeg ønsket mig tøj, undertøj, duftevand, skindjakke og -nederdel, og andre små gaver som kan være praktiske! Kæresten får et par sko, som har kostet en halv jetjager, det er sgu dyrt at købe godt fodtøj! ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Heidi Nielsen-vb

Vi trænger efterhånden til at få skiftet lidt ud i vores køkkenting så her står der fade, gryder, pander, knive, køkkenmaskiner, opbevaringsglas, saucekande, mælkekande og kopper på ønskesedlen. Og så selvfølge tøj, parfume, nye håndboldsko, sports BH, shoftshelle jakke, regntøj og et nyt ur :) Manden og jeg er blevet enige om at give hinanden et nyt digital kamera så der ligger ikke engave under træet fra ham til mig og omvendt......

Anmeld

18. december 2011

Det er stadig mig-vb

Her giver de voksne ikke hinanden gaver, det er en regel vi alle sammen har det helt fantastisk med. Gaverne går til ungerne, og de gaver vi voksne modtager, kommer fra ungerne..... Jeg har fået en Iphone 4S af børnene og den er jeg saftsuseme glad for. Ring 'Mormor' op, og så ringer den selv op til den jeg nu engang vil tale med. Jeg behøver ikke længere skrive SMS'er og kan bare diktere, og så skriver den dem selv :laugh: Jeg fik den for et par dage siden, for de var meget i tvivl om jeg ville have den, men efter at have prøvet mandens en dags tid, fandt jeg ud af at den ville jeg ikke kunne leve uden.... Nu har jeg pakket den ind igen og lagt den under træet og kan altså næsten ikke vente på at pakke den ud igen :woohoo: Men jeg ønsker mig aldrig noget konkret og vil 1000 gange hellere overraskes, gider ikke lave en liste og så få det a la bestilling. Folk må gerne bruge deres fantasi og finde på noget de mener vil være lige noget for 'mig'....det røre mig dybere på en eller anden måde, og gør det at få gaver til noget mere personligt. Og meget apropos kender folk min indstilling, nu hvor jeg har fødselsdag 'lige om lidt'. For vi giver altid hinanden fødselsdagsgaver.

Anmeld

19. december 2011

als-vb

mangler rigtig meget tøj, men er gravid og gider ikke ønske mig tøj til efter jeg er gravid før jeg ved hvilken størrelse jeg bruger. Tabte mig jo rigtig meget inden og er vokset ud af alt mit tøj. Så det må blive til fødselsdag. Undertøj er samme kategori, for har pt kæmpe nødder men de er jo væk igen om nogle måneder så kender heller ikke her min størrelse. Så det er mere hyggeting som ny taske, tørklæder, smykker og den dur.

Anmeld

19. december 2011

kongster-vb

Jeg får ikke så mange julegaver, men har ønsket mig løbetøj og dyre cremer som jeg er for nærig til at købe selv :-) Og så har jeg fået billetter til Singin in the Rain på Det Ny Teater til datteren og mig (det er hendes og min julegave fra svigermor). Jeg ønsker mig ofte billetter til teater eller opera, da det er noget jeg elsker men som der ikke er råd til til hverdag. Allerbedst er det selvfølgelig at få børnenes hjemmelavede gaver som de glæder sig sådan til at give

Anmeld

19. december 2011

Polyp-vb

kæresten og jeg giver hinanden en tur til Wien - alt afhængigt af hvornår med eller uden knægten. Vi bliver aldrig færdige med Wien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.