Puuuuha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Spunk-vb

Spunken har lige været syg - 10 opkastninger på 12 timer :( . Nu er der heldigvis kun lidt feber tilbage og manden og jeg er ikke ramt indtil videre. Det var godt nok ikke lige sådan jeg havde tænkt mig at bruge den sidste weekend før jul, men lige nu er jeg bare glad fordi spunken er ok igen. Nu sidder vi og ser fly og busser på youtube og manden er i gang med at tænde op :) Håber, at i alle får en dejlig 4. søndag i advent.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Titte-vb

Det lyder da ikke til at være rart, hverken for det lille pus eller for jer! God bedring og håber ikke i andre får turen op mod jul eller i julen....

Anmeld

19. december 2011

Signe1704-vb

Stakkels spunk.

Vores datter spulede lige køkkengulvet og gangen med opkast ved 19- tiden, men 7-9-13 der har ikke været noget siden. Hun havde turen med feber for 14 dage siden, så nu må det også være nok wink

God bedring til spunken

Anmeld

19. december 2011

als-vb

øv lille stakkel. Min tøs har haft diarre i en uge nu. Fejler intet andet, frisk, spiser og drikker. underligt, nu skal lægen se på hende for kan jo ikke blive ved. Hun SKIDER 5-8 gange om dagen... men klager overhovedet ikke. meget underligt.

Anmeld

20. december 2011

Spunk-vb

Puha, det lyder som om der er meget i omløb.... Spunken har det heldigvis helt godt igen, og gudskelov for det, for nu er manden og jeg hundesyge.

Anmeld

20. december 2011

Elverpigen-vb

God bedring til den lille familie. Her havde Sigrid en tur for ca 3 uger siden, men kom af med det hele hos sin dagplejemor :) :( Hun var hurtig frisk igen. Dina tog så lige en tur her i nat, med ondt i ørerne (jeg som 2 x 1,5 time i nat), nu har hun fået noget pennecilin, og sover. Håber at hun ikke tager en tur til i nat, for Sigrid holder fri i morgen, og jeg skulle helst have sovet bare lidt mere.

Anmeld

21. december 2011

als-vb

Tøsen er heldigvis rask igen. Det hjalp med nogetr paraghurt (staves???) nogle mælkesyre tabletter. to dagen med dem og så var maven helt i orden igen. Men kender mange der er ramt. Både børn og voksne

Anmeld

21. december 2011

Spunk-vb

Det var da en super idé at prøve noget paraghurt. Er heldigvis holdt op med at kaste op, men har stadig ikke meget appetit, så kan næppe spise nok mælkesyrebakterier i form af yoghurt.

Anmeld

5. januar 2012

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ungerne var ramt ugen op til jul. Vi havde det alle fint den 24. og den 25 stod det så ud i begge ender hos mig og min mor, som vi var til julefrokost hos. Vi præsterede begge at have diarré ud over badeværelsesgulvet, fordi vi har haft hovedet i tønden. Lækkert!!! Det endte med min mor og jeg lå i hver vores side af hendes seng, mens papfar, stig og ungerne hyggede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.