Brønderslevsagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Signe1704-vb

Hvad synes i om at moderen får stedfæstet sin dom på 4 år og faderen får omstøbt sin forvaringsdom til 11 års fængsel fordi han ikke har mishandlet nogen udenfor familien?

Jeg synes det er alt for milde domme - specielt faderens. Hvorfor skal sådan en mand overhovedet lukkes ud igen?

Men jeg synes generelt straffe for børnemishandling/misbrug er alt for lave. Det skal bare straffes hårdt så de ikke kommer ud og kan gøre det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Polyp-vb

synes også det er et mærkeligt argument, at han ikke er sindssyg, fordi han 'kun' har skadet nogen fra familien...det er da næsten endnu værre...de kan jo ikke gå hjem og få hjælp

Håber, 'nogen' sørger for at han glider i sæben i fængslet, og moren trænger da til psykiatrisk hjælp efter sin fængselsdom - håber aldrig hun kommer til at se børn/ofre igen, selv om hun også er et offer

Anmeld

16. december 2011

Titte-vb

Jeg synes det er rigtig trist, at det overhovedet kunne komme så vidt at en mor lader sådanne ting ske. Dernæst er det da helt uhyggeligt, at hun bliver løsladt fordi hun har afsonet halvdelen af den idømte straf, og først skal afsone resten til næste år. Jeg ved faktisk ikke om jeg synes hun er dømt retfærdigt, men jeg er rystet over at faderens dom er ændret fra forvarring til alm fængsel, med den begrundelse at det ikke er gået ud over andre end hans egne børn..... De børn er alle som en skadet resten af deres dage, og den mor ser ikke ud til at være i stand til at være ret meget mor for dem.... :S

Anmeld

16. december 2011

Signe1704-vb

Jeg er helt enig med jer.

Hørte for nylig at man straffes dobbelt så hårdt for at voldtage en voksen i forhold til hvis det er et barn man har misbrugt (og det må da også kaldes voldtægt).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.