Anbefal en rygsæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.235 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Spunk-vb

Vi vil gerne give spunken en ny rygsæk. Den hun har nu er en som hun fik af mine kollegaer da hun blev født, og den er rigtig sød, men den har ikke fast ryg, så den kommer til bukke sammen og hænge på hendes numse. De tager på tur hver uge og hun er nu så stor så hun selv skal bære sin mad og drikkedunk, så vi synes at det er lidt vigtigt. Vi søger én der har fast ryg og også en rem der spændes foran. Har læst at tasken ikke må være bredere end barnets ryg og ikke må rage ned over nummeren. Kiggede i den lokale taskebutik på den mindste fra lego og den mindste fra ticket to heaven, men de er begge to alt for store - tror at de må være til børnehavebørn. Kender i til nogle mærker der laver rigtigt små tasker, som også er gode? Har kigget på haglöfs xs på nettet, men kan ikke rigtig vurdere om den er lille nok, når jeg ikke har set den irl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

maj84-vb

Mine drenge på hhv. 2½ og 5 år har begge en Fjällräven Mini, og de er helt perfekte i størrelsen. Passer lige til en god madpakke,en drikkedunk og evt. en lille smule skiftetøj. Jeg synes, de sidder rigtig godt på ryggen, og selvom de måske ikke er de smarteste, når det kommer til udseendet, er jeg aldrig stødt på bedre børnerygsæk. http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/Fjallraven.jpg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2011

kongster-vb

Min datter på 11 har Fjällräven som skoletaske og jeg synes faktisk ikke den sidder ret godt. Remmene er tynde og den kan ikke spændes foran.

Derimod havde knægten en Haglöff i børnehaven og den har været fantastisk. Han gik i udflytterbørnehave, hvor de ofte skulle gå lange ture med madpakken i tasken. Halvdelen af ungerne havde Haglöffen og pædagogerne mente også, at det var den absolut bedste taske. Gode brede remme over skuldrene og mulighed for at spænde den sammen over brystet. Den mindste model passer fint til et børnehavebarn (den var lidt stor, da han var 3, men den sad stadig ok)

Hov - så lige at hun jo ikke går i børnehave endnu. Så bliver Haglöffen måske for stor? Den fås vist ikke mindre en 15L. Men der er en xs version her http://www.cooloutdoor.dk/shop/haglofs-%7c-corker-9293p.html

Anmeld

16. december 2011

Webredaktøren-vb

Begge mine børn har også haft Haglöff, og den har fungeret perfekt. Den sidder godt på ryggen, har en god størrelse (den er ret lille), og så har den både en rem til at spænde om maven og henover brystet, når man skal være sikker på, at den ikke ryger af :)

Anmeld

16. december 2011

Spunk-vb

Tak for jeres svar. Haglöf xs er på 5 L og det er åbenbart noget af det mindste man kan få. Kiggede på én på 10 l i dag, og udfra den størrelse tror jeg at en på 5 L må være passende... Skal lige havde manden med på vognen, men har læst andre steder at den er rigtig god, så tror at det ender med sådan én. Tak for jeres svar.

Anmeld

16. december 2011

kongster-vb

Nu glemte jeg lige at jeg har en veninde, som lige har åbnet sin webshop hvor hun bl.a. sælger rygsække fra Haglöff så du får lige et link til den også :-) http://www.indooroutdoorkids.dk/shop/haglofs-152c1.html I øvrigt er det noget super fedt udendørstøj hun har, fra Finkid, som ikke er så kendt i DK. Jeg har set det 'i virkeligheden' og det er rigtig lækkert

Anmeld

16. december 2011

Signe1704-vb

Min datter har en fra lego - den sidder rigtig godt, har brede stropper og kan spændes ved brystet. Og så er den ikke så stor.

Anmeld

29. december 2011

Spunk-vb

Så er der indkøbt en haglöft corker xs og den er bare så smart og fin, og lige rigtig i størrelsen. Men de ved sgu også hvad de vil have for dem - men det må man tage med, når man vil have det bedste B) Den har godt nok ikke et mavebælte som du beskriver webbie, men det ville måske også blive for meget for spunken - selvom hun er vild med spænder :laugh:

Anmeld

1. januar 2012

Spunk-vb

Webbie og Kongster: Har i prøvet at vaske jeres haglöfs? Jeg kan ikke finde nogen vaskeanvisning i den nye taske...

Anmeld

1. januar 2012

Elverpigen-vb

Spunk skrev:
Webbie og Kongster: Har i prøvet at vaske jeres haglöfs? Jeg kan ikke finde nogen vaskeanvisning i den nye taske...
Ved godt at jeg ikke er Webbie eller Kongster, men jeg har haft Haglöfs i mange år, og jeg plejer bare at bruge en våd klud, når den bliver beskidt. Jeg vil tro, men ved det ikke, at den kan vaskes på uld programmet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.