Lytter I til julemusik og hvilken slags?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.208 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Webredaktøren-vb

Har I fundet julemusikken frem og hører det sig til I jeres hjem, når der for alvor skal jules i gennem?

Og er I til Søren Banjomus eller hellere noget mere moderne julemuzak o-trompet

I går pakkede jeg en masse gaver ind, og for at komme lidt i stemning satte jeg faktisk lidt julet musik på... og det hjalp faktisk på julehumøret wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg lytter kun til de rigtig gamle Amerikanske slagere, og indrømmer der faktisk aldrig kommer noget dansk på spillen..... Ungerne synger vist de fleste salmer og julesange, og så er det dét. Sidste år medbragte min Mor så en jule CD med Poul Reichhardt og den fungerede nu også godt :laugh:

Anmeld

15. december 2011

Spunk-vb

Jeg har downlånt en julecd fra bibzoom for et par dage siden og lytter til den på jobbet - det er superhyggeligt. Det er sådan én med blandede danske og amerikanske klassikere - og nogle enkelte nye danske. Kan rigtig godt lide de morsomme som Det jul det cool og Jul på Vesterbro. Har en cd (som vi selv har overspillet fra bånd) fra min barndom som desværre har fået en kæmpe ridse og slet ikke kan spilles mere. Den hører ellers rigtig meget til i min jul - især 'Kan det aldrig bli' vinter'. Til min mands jul hører 'Jul i synge-legeland'. Poul Bundgaards julesange har jeg et ret anstrengt forhold til, men ellers er jeg ret åben. Har for øvrigt også lånt cd'ere med Il Divo (juleopera) og DRs radiopigekor.

Anmeld

17. december 2011

Heidi Nielsen-vb

Jeg elsker julemusik og hører det i hele december.... Jeg kan lide det meste men hører nok mest det danske julemusik... Lonnie Devantier med jul uden tårer Anette Heick og Tommy Seebach med vi ønsker jer alle en glædelig jul Drengen fra Angora med jul i Angora Thomas Helmig og Søs Fenger med når sneen falder Men kan også rigtig godt lide Bryan Adams men hans julesang som jeg ikke ved hvad hedder men den er go Shakin Stevens med Merry Christmas Og så er der selvføleglig Søren Banjomus og til julebal i nisseland, det er dem ungerne kan :laugh:

Anmeld

18. december 2011

Titte-vb

Jeg har en af de der 'now Christmas' cd'er, som jeg elsker at høre. Den bliver spillet fra den dag jeg pynter op og resten af den tid hvor jeg har julepynt fremme! Der er mange gode både danske og engelske julesange på ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.