After eight creme og ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. september 2009

TbCp

Hvad vil gå godt sammen med after eight creme? Sidst lavede jeg ananas creme til men har i andre ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Mikkelmusen

appelsin-creme? Det lyder i mine ører som en god kombi, men har dog ikke prøvet det selv.

Anmeld

8. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså jeg ELSKER After Eight... Men jeg har svært ved at forestille mig en mint creme i en lagkage... hmmm...

Umiddelbart, kan jeg ikke forestille mig andet end ananas der passer til, men det har jeg også lidt svært ved at finde ud af, hvad det skulle være for noget sammen... mmm...

Anmeld

8. september 2009

TbCp

Zafir skriver:

Altså jeg ELSKER After Eight... Men jeg har svært ved at forestille mig en mint creme i en lagkage... hmmm...

Umiddelbart, kan jeg ikke forestille mig andet end ananas der passer til, men det har jeg også lidt svært ved at finde ud af, hvad det skulle være for noget sammen... mmm...

Det smager kanon godt i en lagkage! After eighten var meget tydelig i forhold til ananas cremen, men ikke for meget

Anmeld

8. september 2009

Moderator

TbCp skriver:

Det smager kanon godt i en lagkage! After eighten var meget tydelig i forhold til ananas cremen, men ikke for meget

Men det er mere mintsmagen, der tit er meget dominerende i forhold til andet. Jeg tænker om man så overhovedet kan smage kagen?... 

Anmeld

8. september 2009

AnneKH

TbCp skriver:

Hvad vil gå godt sammen med after eight creme? Sidst lavede jeg ananas creme til men har i andre ideer?

uuuhm... undskyld! Blev simpelthen lige nødt til at blande mig! After Eight Creme! Nu sidder jeg og små-savler på jobbet..  

After-eight lyder lækkert sammen med hindbær?? Eller er det bare mig og mine graviditets-smagsløg??

Anmeld

8. september 2009

TbCp

Zafir skriver:

Men det er mere mintsmagen, der tit er meget dominerende i forhold til andet. Jeg tænker om man så overhovedet kan smage kagen?... 

Jo det synes jeg godt man kan
Det var den kage der var væk først så tror der var andre end mig der også syntes om det

Anmeld

8. september 2009

TbCp

AnneKH skriver:

uuuhm... undskyld! Blev simpelthen lige nødt til at blande mig! After Eight Creme! Nu sidder jeg og små-savler på jobbet..  

After-eight lyder lækkert sammen med hindbær?? Eller er det bare mig og mine graviditets-smagsløg??

Joo det kunne måske godt gå. Noget after-eight creme og hindbærmousse.

Anmeld

8. september 2009

Moderator

TbCp skriver:

Joo det kunne måske godt gå. Noget after-eight creme og hindbærmousse.

Hehe Jeg tror hellere jeg vil holde mig til andre former for chokoladecreme og BAGEFTER spise after eight hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.