Stofbogstaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.664 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Spunk-vb

Jeg ved at jeg på nettet engang fandt nogle rigtig søde bogstaver til at sætte på hjemmesyet tøj. De var småblomstrede i lyserøde nuancer. Jeg husker ikke om de var til påsyning eller påstrygning.... Nu kan jeg bare ikke finde dem igen, og bookmarket var vist på min gamle pc. Nogen der ved hvor jeg kan fat i sådan nogle? De skal være ret store - noget i retning af 5-10 cm høje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Spunk-vb

Var på øvrigt på julemarked i sidste weekend og der var en der solgte hjemmesyede børnebukser med nogle rigtig søde dyre-mærker på. De var ca. 15 cm høje og der var både ugler, får, køer og meget andet. De var ret patchwork-agtige - dvs. lidt spraglede. Sådan nogle vil jeg også gerne have fat i.

Anmeld

11. december 2011

Signe1704-vb

Du kan nemt lave sådan nogle stofbogstaver selv. Du skal bare finde noget sødt stof og købe noget dobbeltklæbende vlies som stryges på. Så klippes bogstavet og et stykke papir fra vlies´en tages af og så kan de stryges direkte på stof. Bare husk bagepapir under og over for at beskytte strygejern og -bræt.

Anmeld

12. december 2011

Spunk-vb

Det lyder jo ret smart. Flosser stoffet ikke i kanten? Ingen ideer til hvor jeg finder store strygemærker som forestiller dyr?

Anmeld

12. december 2011

Titte-vb

Hvis du sætter vlies på inden du klipper stoffet så skulle det ikke så let trævle. Alternativt kan du zigzagge rundt om bogstavetinden du stryger :S /syr det på!

Anmeld

22. december 2011

Kirstenklinge-vb

petitepeople har bogstav stryemærker. se under På tur - navn i tøjet

Anmeld

23. december 2011

Spunk-vb

Kirstenklinge skrev:

rn petitepeople har bogstav stryemærker. se under På tur - navn i tøjet

Yes, det var lige præcis sådan nogle jeg søgte. TAK. Desværre er A og E udgået og de er jo svære at undvære i de fleste navne, så jeg må vist vente lidt.

Anmeld

23. december 2011

Titte-vb

Du kan købe noget stryge vlies som er kraftigere, det kan du som regel købe i en stof butik der handler med stoffer til patchwork!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.