Er I kommet i julehumør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Webredaktøren-vb

Nu er vi som bekendt gået ind i december, men vejret er jo lidt mere efterårsagtigt end jule-vintervejr med sne og slud...o-snemand

Er I kommet i julestemning trods vejret, eller lader bjældeklangen vente på sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Happymummy-vb

Er endnu ikke kommet længere end til at lave 2 juledekorationer med hhv kalenderlys og et almindeligt lys. Jeg synes det var betydeligt lettere at komme i decemberstemning sidste år, hvor der jo allerede lå et tykt og fast tæppe af sne über alles. Men der vil blive arbejdet heftigt på at få sat stemningen i vejret. Har mod min vilje fået mere tid til at tusse rundt hjemme, og så kan man jo bruge tiden til at bage en ordentlig røvfuld småkager og lave konfekt og være en hygge-mor frem for stress-mor. Glæder mig til at lave nisselandskab i vinduet sammen med sønnike på mandag :)

Anmeld

2. december 2011

Spunk-vb

Jeg har haft mega-travlt her på det sidste og er i konstant søvnunderskud, så jeg havde slet ikke forventet rigtigt at komme i julestemning. I søndags købte jeg 4 lysestager med tal på i fakta, fordi jeg syntes at jeg var nødt til at jule lidt for spunkens skyld - men følte at det var ret fesent. I går var jeg så med spunkens institution og hente juletræ i skoven. Det er en fast tradition og vi sad i et lille shelter og spiste pebernødder og sang julesange. Det var superhyggeligt. Bagefter tog jeg i byen for at ordne et par ærinder og på vej ud af en butik fik jeg øje på to søde nissedukker. Da jeg var kommet udenfor butikken besluttede jeg at vende om og købe dem som pynt til spunkens værelse. Og det ene tog ligesom det andet for en time efter havde jeg også købt et lækkert ben til hunden, rød saft der skal drikkes til risengrød, en juledekoration og et juletræ. Jeg kørte hjem og gjorde det hele klar til manden og spunken og så tog jeg på arbejde :-) Er efterhånden begyndt at tænke på at købe at par gaver til familiens børn og gøre noget for at gøre andre glade.

Anmeld

2. december 2011

Titte-vb

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :laugh: :laugh: :laugh: Jeg er så meget i julehumør, har bagt, lavet dekorationer til inde og ude, har købt nogle af gaverne, har haft en uges ferie, har nydt det med oprydning, pyntning, gæster, shopping, dejlige stunder med manden min, og ja alle gode ting! Julen kan bare komme, jeg er SÅ klar!

Anmeld

2. december 2011

Signe1704-vb

Det kommer så småt. Specielt efter at jeg er begyndt at sætte julemusik på. DET hjælper helt sikkert.

Vi har pyntet, lavet adventskranse og juledekorationer, bagt pebernødder og peberkagehus, men først efter julemusikken er blevet tændt kommer det rigtig.

Desværre har datteren været syg hele den sidste uge og det lægger jo lidt en dæmper på udskejelserne...

Anmeld

5. december 2011

als-vb

YES!!!! Huset ligner noget der julen har kastet op i. Kravlenisser, juledekorationer, nisser og strømper, julekalendere og hvad ved jeg. Kun juletræet mangler og det bliver hentet i weekenden. Der blev lavet marmelade og lidt kage i weekenden og der skal laves konfekt weekenden inden jul. Er top juletrænet :)

Anmeld

6. december 2011

Spunk-vb

Nu kan det altså næsten ikke blive mere julet :) I dag har vi sammen pyntet vores lille juletræ og det var bare så hyggeligt. Lige nu sidder jeg og ser på det, juledekorationen og vores brændeovn som er lun og dejlig. Manden har købt ind til pebernødder så dem og lidt julepynt udover det der er på træet skal op i løbet af ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.