HJÆLP har fået en julesang på hjerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.726 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Heidi Nielsen-vb

MEN kan bare ikke huske hvem der synger den.... I omkvædet synges der følgende (ca i hvert fald) ' Jeg ønsker jeg ønsker en jul til alle helt uden tårer' Eller noget ligende..... Er der nogen der kan fortælle hvem der har lavet/synger den???? På forhånd tak :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Trunte K-vb

Jeg kender den ikke og kan ikke lige finde et klip så jeg kan tjekke om det giver mening, men kunne det være Lonnie Devantier 'Jul uden tårer'? Jeg læser ud af det du skriver at den er nogenlunde ny og det er det bedste bud, jeg kan finde på nettet :)

Anmeld

22. november 2011

desirefinck-vb

Nå kan se der er en der er kommet før mig. Ja det er den jeg høre mest til jul.

Anmeld

22. november 2011

Spunk-vb

Hej Heidi. Jeg kender vist ikke den sang du refererer til, men ville lige sige velkommen tilbage :) . Længe siden sidst.

Anmeld

23. november 2011

Heidi Nielsen-vb

Trunte K...... du ahr fuldstændig ret det er Lonnie Devantier med jul uden tårer....så MANGE TAK :) Spunk...ja det er længe siden, men der har bare været så meget at se til den sidste tid....men nu er jeg her igen og MANGE TAK for vekomsten :laugh:

Anmeld

23. november 2011

Trunte K-vb

Jamen velbekomme. Den kommer åbenbart vidt omkring, det eneste andet hit på omkvædet var på et scooterforum hvor der var en der spurgte efter den i 2007 :P Jeg elsker at få aktiveret den indre bibliotekar, så du siger bare til :)

Anmeld

23. november 2011

Spunk-vb

Trunte K skrev:
Jamen velbekomme. Den kommer åbenbart vidt omkring, det eneste andet hit på omkvædet var på et scooterforum hvor der var en der spurgte efter den i 2007 :P Jeg elsker at få aktiveret den indre bibliotekar, så du siger bare til :)
Er du bibliotekar Trunte K, eller er det bare et udtryk?

Anmeld

23. november 2011

Trunte K-vb

Nej, det kan jeg ikke prale med, jeg fik såmænd ikke engang taget mig sammen til at søge om at blive bogopsætter :) Det var ellers tæt på at være mit drømmejob dengang, tænk at være på biblioteket og få penge for det. I stedet er jeg endt i sundhedsvæsenet. Det er mere i stil med at jeg får luftet den indre konditor når jeg pynter fine kager, den indre designer når to stykker stof sættes sammen på noget, der med god vilje kan beskrives som en kreativ måde osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.