antal gange til jm??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

211 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. september 2009

christina2412

jeg har lige et spørgsmål. hvor mange gange skal i til jm.
jeg har været da jeg var de der 14 uger henne og 29 uger henne. men skal så først  når jeg er 37+6 er det ikke sent???
har lige prøvet, at ringe der over, men de åbner først kl 9.

christina 30+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

DianaMalou

jeg mener da at man skal det 5 gange .. men har du valgt de der fødselsforbedredselses ting ? jeg er 23 uger henne og skal til min anden jm undersøgelse i på fredag .

Anmeld

8. september 2009

Brams

Synes også det lyder som meget lidt, så jeg ville også som dig ringe for at høre om det er rigtigt.

Jeg bliver selv tjekket hver uge pga. for højt BT, men det er nu meget rart at vide at alt er som det skal være

Anmeld

8. september 2009

christina2412

ja vi har valgt fødselsforberedelser, det skal vi af 2 gange d 9/10 og d 23/10 men det har da ikke noget med jm og gøre har det? den dag tjekker de jo ikke mig.

nej forstår altså heller ikke, at jeg først skal der
+ sønnen der ligger i min mave ligger i den gode ende ang vægt, og min livmoder sku ligge på mellem 25-29 der i uge 29 men var helt oppe på 33,

så da jeg var til skanning dagen før jm sage hun ud fra alle målingerne var jeg lidt over en uge længer henne, men de ændrede ikke min termins dato,

så er det jeg nu er nervøs for, tænk hvis jeg ikke går tiden ud, så det lige før jeg kan ende med ikke, at kunne nå til jm igen.

christina 30+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.