Julegave forslag til en 14årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. november 2011

21korne-vb

hjælp jeg helt på bare bund med julegave forslag til min kære datter på snart 15 år der har alt som bærebar iphone og hvad de ellers har i den aldre :huh: jeg giver dem for ca 1500 hver så håber i har en masser af fede forslag :woohoo: de to andre har jeg heldigvis fundet en god gave til så de er også i hus :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

kongster-vb

Hej og velkommen tilbage!! Hvad med en eller anden oplevelse? Koncertbilletter eller en shoppetur hvor hun kan vælge tøj for 1500 kr eller en spa-dag sammen med dig eller en veninde.

Anmeld

7. november 2011

21korne-vb

tak skal du have :) ja det var en mulighed, de har jo alt de kære unge

Anmeld

8. november 2011

4xmor-vb

Hej Ja nu har du næsten fået det svar jeg ville havegivet. Jeg har to pigeren på 14½ og en på 13 og faktisk selv omde ikke har alt det der elektroniske, noget har de selvføli´ :P Men så er netop en ALENE tur uden søskende det de ønsker sig mest. Dvs vi tager en dag ud af kalenderen, kun til den det handler om og gør hvad de lyster, lige fra brunch og bagefter ud og shoppe/hygge eller en tur i biffen eller hjem og lave dejlig mad og hygge (uden de andre er hjemme). Det er jo altid dejligt med mor og far eller mor alene eller i vores tilfælde mor og papfar, de ELSKER det. B)

Anmeld

8. november 2011

21korne-vb

hej ja det var en rigtigt god mulighed men efter jeg er blevet alene med mine børn gjort det at jeg har nogle dage om mdr hvor jeg er alene med dem hver især så der er noget kvalitet tid med mig og den enklet så det vil ikke være noget at kunne give i jule gave for mit ved kommen men ja en kanon ide :)

Anmeld

16. november 2011

Fru_Hansen-vb

Hvad med et gavekort til manicure eller ansigtsbehandling , det ønsker min teenager datter sig i julegave smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.