endlige tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. november 2011

21korne-vb

jeg kom lige til at side og tænke hvor meget jeg endtlig manglet det her forum har ikke været her inde i langt tid og hold da op der er sket en del i mit liv ikke nok med at alle 3 unger er vokset mig over hovdet og den store taget på efterskole. jeg vandt i mellem tiden min sag i retten om fuld forældremyndighed og det var alle glade for i mit lille hjem. men har dog fundet ud af at livet som alene mor til 3 børn på fuld tid giver ikke meget tid til at gøre noget ved ens singel tilværlse men hvad så længe mine børn har det godt er atl jo som det skal være :) nå lidt om hvad jeg har brugt tiden på de sidste små 2 år jeg ikke har været her inde men glæder mig til at være en del af det igen :silly:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Titte-vb

Jammen velkommen tilbage! Har af og til tænkt over hvordan tingene gik for dig, og ikke mindst for dine børn. Håber det har givet dem ro at der er kommet en afklaring, og de største er vel så store nu, at de selv vælger om de vil hjem til deres far eller ej......... eller tager jeg fejl? ;)

Anmeld

6. november 2011

21korne-vb

tak skal du have jo vores liv er blevet meget nemmer nu er det kun mig der har noget at sku ha sagt og børne har selv valgt at bestemme at de ikke vil have noget kontat med deres far og det at de er så store er det jo udelukkende deres eget valg men desvære kan man sige er det jo det bedste for dem ikke have ham i deres liv

Anmeld

6. november 2011

MetteNB-vb

Velkommen tilbage.

Dejligt for dig at du vandt sagen og at det går godt med alle børnene.

Håber så, at der på et tidspunkt igen bliver til til at gøre noget ved det på 'singlesiden'. Held og lykke.

Anmeld

6. november 2011

21korne-vb

tak skal du have ja det er skønt det er over ja jeg finder vel nok en der passer mig på et tidspunkt men hvis jeg skal være ærlig så har jeg det godt med at være alene lige nu som tinge ser ud :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.