Undskylder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2009

Dictes mor

Det er så længe siden jeg har være her sidst. Jeg ved ikke, hvorfor, men jeg tror bare, at jeg har haft for travlt med studiet, der er startet igen, hundetræneruddannelsen, som jeg også lige er begyndt på, jobinterviews og så selvfølgelig graviditetstrætheden. Kvalmen er heldigvis ved at aftage, skønt!

I overmorgen skal vi til NF scanning, det bliver bare så spændende, jeg har svært ved at vente. Jeg er også begyndt at få mave på, bare en lille bitte en, men alligevel. Bukserne strammer i hvert fald, så jeg har bestilt lidt mama-licious tøj, juhu... Det er ikke sikkert, at jeg kan passe det, men fandt en masse billigt, og maven skal jeg nok vokse ud, så jeg passer det bedre.. Det glæder jeg mig til.

Det går godt her, bortset fra den store lektie belastning.

Kæmpe knus fra Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Brams

Held og lykke med NF skanning, det bliver rigtig spændende  det er super at se den lille blop for første gang.

Anmeld

8. september 2009

oo

det er heeeeelt alright - men jeg har savnet dig  held og lykke imorgen, det blir godt nok spændende!!!!

Anmeld

8. september 2009

Jules

Jeg glæder mig til at kunne købe graviditetstøj igen engang i fremtiden

fingre for at scanningen i morgen går rigtig godt

Anmeld

8. september 2009

Ni-ko-li-ne

glæder mig godt nok til at se det lille vidunder hvis du lægger billeder ind :0) det er en STOR oplevelse at se blyp første gang.... mange knus søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.