Lækkert undertøj i bomuld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

222 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Spunk-vb

Hvor finder jeg det? Foretrækker bomuld da det er dejligt at have på og kan vaskes ved hygiejniske temperaturer, men det må altså også godt være pænt med lidt blonde, og ikke for konet. Kan i anbefale noget godt? Sloggi har noget der hedder chic og romantic som jeg egentlig synes er pænt, men det kan jeg altså ikke have babbelutterne i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Polyp-vb

Jeg har af og til købt hos bravissimo.com - der er hurtig levering og er man i tvil om størrelsesvalg - de kører med britiske størrelser - så har de en fin kundeservice.

Deres speciale er almindeligt tøj til kvinder med store fordele, som stadig gerne vil have at det sidder ordentligt...dvs bluser er lange nok til også at nå ned i bukserne etc  ;-)

Tror nok, at de også har bomuldsundertøj - er længe siden jeg har tjekket lige den del...er selv især vild med deres kjoler og badetøj

Og så er det ikke engang voldsomt dyrt   

Anmeld

3. november 2011

k11923-vb

Kender også godt Bravissimo. Det er en fin side og det er nemt at bytte og få penge tilbage, selvom returporto selvfølgelig er noget dyrere til England. Ellers tror jeg, du skal på de lidt mere 'gammeldags' steder som Ellos.dk. Man kan måske også stadig være heldig i Bilka/Føtex.

Anmeld

3. november 2011

Spunk-vb

De har da en enkelt pæn bomuldsbh hos ellos - men det er svært at finde matchende trusser... Der ser godt nok også ud til at der er mange lækre ting hos bravissimo - og forholdsvis billig forsendelse. Måske går jeg væk fra det med bomuld :huh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.