Jeg mener bestemt hun og farmand skal ud og hygge - det er da super med mulighed for at være alene med far (og familie/venner)og opleve en masse nyt under fars trygge vinger
At du så har det svært, er da synd for dig; men da jeg går ud fra, at du er helt tryg ved fars handlinger og ansvar for Spunken (mindes ikke at du nogensinde har givet udtryk for andet i andre tråde), må du vænne dig til tanke OG øve dig i at nyde 100 % DIG-tid, når du ikke lige er på arbejde...planlæg evt noget venindehygge, selvforkælelse og/eller en overraskelse til de to farende svende, når de vender hjem fulde af nye indtryk :kiss:
Og forlig dig med tanken om, at du sikkert også er en af de piiinliiige forældre, der står og småtuder, når børnehaven skal på koloni (altså hvis det ikke er sparet helt væk). Spunken har godt af at opleve nyt, også uden mor - og jeg er af den overbevisning at nye oplevelser i trygge rammer, er med til at forebygge voldsom hjemve senere
I virkeligheden er det jo lidt et luksusproblem...set fra den vinkel at far jo har ekstra tid til samvær - og derfor opstår 'problemet' i og med at han også gerne vil være med til at bygge et nært forhold til familien op ved at tage hende med på en lille ferie. Han er helt sikkert også i stand til at vurdere om en uge alligevel er for meget, når han er der - og så kan de jo komme hjem igen
Anmeld