Hvad står weekenden på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2011

Signe1704-vb

Skal i noget spændende i weekenden eller står den på ren afslapning? Vi (de to små og jeg) skal en tur i stof og stil i morgen og købe julestof sammen med min mor. Manden bliver hjemme og slapper af imens. Til aften kommer mine forældre og min bror og spiser. Søndag skal vi til 2-års fødselsdag hos min mands niece, og så er den weekend gået ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

kongster-vb

Jeg er syg - øv!! Så jeg skal nok ikke lave ret meget. Men der har været blæs på de sidste mange weekender, så det er nok ok. Bare surt at være syg når jeg endelig har familien hjemme og ingen planer

Anmeld

28. oktober 2011

Signe1704-vb

Øv ja det er ikke fedt. Rigtig god bedring. Håber du springer frisk ud af sengen i morgen tidlig ;)

Anmeld

29. oktober 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg er også syg, så i morgen skal jeg slappe af hjemme - Farmand tager dem med ud. Og på Søndag er det jo Den store biografdag hvor det koster under det halve i alle landets biografer, så der har jeg lovet dem at tage med - så kan jeg blunde lidt i mørket. Håber også jeg er HELT frisk på Søndag :)

Anmeld

29. oktober 2011

Johannamor-vb

Vi har efterårsferie nu - det har man, når man går i skole her i Sverige, som den 7-årige gør. I dag har vi sovet / hygget længe, og så står den ellers på oprydning, tøjvask osv. efter et par travle dage - og som forberedelse til et par dage væk hjemmefra senere på ugen. Så her er virkelig nedgearing og hygge på programmet i den næste uge!

Anmeld

29. oktober 2011

Polyp-vb

Vi indledte med en basketballkamp i går aftes - var først hjemme 20:30 I dag står den på afslapning, pebernøddebagning, lidt indkøb og slow food til aften (knægten skal dog lave lektier :silly: ) I morgen:vasketøj, endnu en basketballkamp og så ellers afslapning...måske lidt hjemmebagte vafler med en kop kakao til eftermiddagen...er jo ved at være årstiden :te:

Anmeld

30. oktober 2011

Signe1704-vb

Nå så måtte jeg også lægge mig. Har været småsnottet nogle dage, men kun hvor jeg har nyst et par gange og så været lidt snottet en halv times tid og så er det gået væk igen, men igår aftes gik det ikke væk - blev bare værre og værre. Så nu har jeg snot i hele hovedet og føler at det er dobbeltstørrelse - ØV :mur:

Anmeld

30. oktober 2011

Titte-vb

Var i går lørdag afsted til familiekomsammen hos min mands kusine, og idag har jeg været i bilka og hamstre mega god amarone vin på tilbud, og lige nu har jeg kransekage stykker i ovnen til min svigerindes 30 års fødselsdag i næste weekend..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.