Vindere af cykel og Batman Live billetter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. oktober 2011

tinastig-vb

Hej, jeg synes tit, at der går ret lang tid fra en konkurrence officielt er afsluttet til en vinder offentliggøres. Er det fordi I venter på at få præmierne tilsendt fra sponsorer eller hvorfor ?? F.eks er vinderen af en Batavus cykel mig bekendt endnu ikke offentliggjort og heller ikke vinderen af Batman Live billetter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

desirefinck-vb

Jeg ved ikke hvad der er gået galt eller går galt, for det er desværre ikke første gang. Jeg har for længe siden opdaget at der er konkurrencer der forsvinder , altså hvor man aldrig høre hvem vinderne er ..

Anmeld

25. oktober 2011

maj84-vb

Der var også en Legoland/Fanta-konkurrence hen over sommeren...hvem vandt den?

Anmeld

25. oktober 2011

Webredaktøren-vb

Svaret er en kombination af, at redaktionen først finder vindere og derefter kontakter firmaet bag præmien. Når de bekræfter at præmien er klar til at blive sendt afsted offentliggøres vinderen. Der kan dog yderligere gå nogle dage fra de bekræfter til I får vinderne at se på siden, da det er vores studiemedhjælper, der står for offentliggørelsen og hun er her kun en gang ugentligt. Vinderne kommer derfor i 'klumper'. Mht. Batman og cyklen offentliggøres vinderne i denne uge. Fanta/Lalandia i løbet af sommeren har været offentliggjort og for nyligt taget af. Ca. hver tredje måned sletter jeg de gamle vindere, der for længst har modtaget deres præmie. Håber det var svar - ellers skriver I bare igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.