Tisser i om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

165 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Spunk-vb

Min mand synes at det er meget mærkeligt, at jeg de fleste nætter er oppe og tisse en gang. Han mener faktisk at jeg bør gå til lægen og få piller for jeg må jo have noget galt med hormonbalancen eller noget... Så: Er det mærkeligt? Eller tisser i også om natten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

desirefinck-vb

Ja jeg tisser flere gange hver nat, men det er fordi jeg har en dum vane med at drikke vand ca 1 time inden jeg skal i seng .. og ja så skal det jo også ud igen...

Anmeld

20. oktober 2011

als-vb

nu jeg er gravid..JA::: og vågner gerne og skal tisse NU!!! Ellers så er det lidt op og ned om jeg tisser om natten. nok 50/50

Anmeld

20. oktober 2011

maj84-vb

Nej, aldrig (medmindre, jeg er gravid).

Anmeld

20. oktober 2011

nikkeneje1-vb

Ja ALTID. 1-2 gange hver nat. Drøn-irriterende....

Anmeld

20. oktober 2011

Webredaktøren-vb

Sover altid trygt og godt indtil vækkeuret ringer ;)

Anmeld

20. oktober 2011

Polyp-vb

som regel ja (altid kl 4) - og flere gange lige efter mens og selvfølgelig når jeg har drukket mere væske end normalt sent på aftenen

Anmeld

21. oktober 2011

Webredaktøren-vb

Jeps... er også oppe om natten. Tror det er meget normalt. Det kommer i perioder. Nogen gange er jeg oppe 3-4 gange på en nat, andre gange kun en. Jeg kan have nætter hvor jeg slet ikke er oppe, men det sker ikke så tit. Jeg ved ikke om bækkenbundsøvelser kan afhjælpe problemet. Jeg laver mine, men ikke så ofte som jeg burde. Det skal jo gøres, ellers bliver blæren slap.

Anmeld

21. oktober 2011

Elverpigen-vb

Normalt, nej. Men pt hvor jeg alligevel er oppe en gang om natten, så går jeg for det meste lige på wc.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.