Hvad kan det være ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Heidi Nielsen-vb

Min den mindste fik på under en time høj feber. (39,3) hans humør var som det plejer at være bortset fra han var træt efter en lang dag. Vi har været ved vagtlægen da han også syntes det hurtig temperaturen kom op. De kunne ikke finde noget som helst på ham andet end feber. Heller ikke i blodprøver som blev taget. Kan temperaturen stige så voldsomt i forbindelse med en tand der er på vej og næsten er igennem ??? Kan temperaturen stige så voldsomt hvis man er træt og brugt ??? Vi har haft rigeligt at se til de sidste par uger, det samme har vores dagpleje. Så han er træt og det kan vi godt mærke på ham. Kan temperaturen bare stige så meget ud af den blå luft ??? Eller ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

nikkeneje1-vb

Tror ikke temperaturen kan stige så meget pga af træthed. Men min datter har af og til haft 39 i feber ved tandfrembrud. Små børns feber bliver hurtigere høj end voksnes, og en hel harmløs virus kan sagtens give høj feber. Det vigtigste er at de drikker og ikke sløver helt hen. God bedring.

Anmeld

12. oktober 2011

als-vb

tøsen har også i forbindelse med virus og tandfrembrud fået pludselig og høj feber, men tit er den så faldet igen over natten.

Anmeld

12. oktober 2011

Heidi Nielsen-vb

Takker. Han var feberfri her til morgen og tilbage i sit gamle glade jeg. Så han blev afleveret i dagpleje og hun har ikke ringet endnu, så jeg tror det var en engangs forestilling :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.