afviste asylansøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Unalisa

Ville I huse/ikke huse- de afviste asylansøger ?  og ville I  evt. skjule dem? Hvorfor/hvorfor ikke.

jeg blev overrasket over hvor mange der svarede ja/nej i nyhederne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Honningblomst

Ja, selvfølgelig ville jeg da det...kan slet ikke se nogen grund til ikke at hjælpe mennesker i nød. det ville jeg til hver en tid gøre, om det var fra det ene eller andet sted i verden.
Eva.

Anmeld

7. september 2009

Unalisa

Eva skriver:

Ja, selvfølgelig ville jeg da det...kan slet ikke se nogen grund til ikke at hjælpe mennesker i nød. det ville jeg til hver en tid gøre, om det var fra det ene eller andet sted i verden.
Eva.

ville du gør det ,Selvom det er ulovlig, da disse mennesker ikke kan have ophold i Dk?

Anmeld

7. september 2009

NaFe

hmmmm..jeg ville ikke... der er vel en grund til af de er afvist, så hvorfor skulle jeg gøre det....

Anmeld

7. september 2009

Honningblomst

Limya skriver:

ville du gør det ,Selvom det er ulovlig, da disse mennesker ikke kan have ophold i Dk?

Ja, det kan du tro jeg ville...jeg er fuldstændig ligeglad med en bøde, da jeg er overbevist om at disse menneskers live er i fare.
Så ja, det ville jeg da.
Eva

Anmeld

7. september 2009

Zelania

Jeg ville heller ikke vove mig ud i at skjule dem. De er udvist af en grund. Syntes heller ikke det er i orden dem der skjuler sig i en kirke eller går under jorden.

Hvis der er krig i deres land syntes jeg selfølgelig det er forkert at sende dem tilbage dertil. Jeg syntes det kan være lidt svært at forholde sig til, og billedet er sikkert større end jeg umiddelbart ved.
og da hver sag sikkert er individuel ville jeg ikke kunne udtale mig om den enkelte.

Hvis en er udvist fordi de har begået grov kriminalitet ville jeg ihvertfald ikke give dem ly hos mig.

Anmeld

7. september 2009

oo

jeg ville, ja, ingen tvivl om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.