Gave til babyen, der har alt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2011

maj84-vb

Vores 3. søn er netop kommet til verden, og han er naturligvis lige så dejlig som sine to brødre :-). Nu er der så opstået et mindre problem, som vi ikke lige havde forudset; barselsgæsterne har store problemer med at finde gaver til det sidste skud på stammen - vi har jo sådan set, hvad vi skal bruge til baby af både tøj, udstyr og legesager. Det hjælper ikke at fortælle folk, de ikke skal komme med noget, for de vil selvfølgelig gerne have lov til at give en lille ting, og det er også bare super dejligt. Så jeg tænkte på, om nogen af jer har idéer til, hvad man kan ønske sig til en lille dreng? Har I haft noget bestemt legetøj til jeres små, som simpelthen bare var uunværligt? Helst til rimelige penge. Ved, det er et luksusproblem, men det kunne jo være, der var noget babyudstyr, vi ikke har opdaget endnu :-) - Maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Rita-vb

Min nr 3 ønskede sig Sleich riddere helt fra start - og da han så var gammel nok til at lege med dem, havde han en pæn samling så det også var sjovt :) Så mit bedste råd er at han kan ønske sig en eller anden serie - gerne noget for lidt større børn, der er lidt mere at vælge mellem :P Vi havde til gengæld virkelig store problemer med at finde på til nr 4 :lol:

Anmeld

16. august 2011

Signe1704-vb

Hvad med at bede gæsterne tage en lille ting med til de store i stedet? Lillebror er jo ligeglad, men det er de store ikke. Og det er jo også en stor begivenhed for dem at der kommer en lille. Det eneste nye jeg har set der er kommet er en indsats til stokkestolen til nyfødte - den må jeg eje næste gang...

Anmeld

16. august 2011

wolverine-vb

hej jeg har ønsket mig lamaze legetøj til min lille efternøler og ja sengetøj til hans dyner samt nye uroer til at hænge over seng og puslebord og tillykke med den lille nye knus tina

Anmeld

17. august 2011

nikkeneje1-vb

Synes aldrig man kan få nok af nogle gode børne-CDér, DVD´er og bøger.....

Anmeld

17. august 2011

StormsMor-vb

Ja, det er svært... Nu har jeg kun ét barn, og da han blev født kom folk jo med alt det sædvanlige. Tøj, legetøj osv. Men en af mine gode veninder (som er en fattig studerende på su) kom med et lille hæfte hvor hun havde klistret avisartikler og overskrifter ind fra aviser der var udkommet den dag Storm kom til verden... Ved godt at man ikke lige kan bede folk om det eller at være kreative, men synes bare det var sådan en sød idé og helt sikkert noget som Storm synes er sjovt når han bliver lidt større :cheer: .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.