Ny på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2011

wolverine-vb

Hejsa alle sammen jeg er ny herinde men vil helt klart komme ind her hverdag. jeg hedder Tina og er 38 år, jeg bor sammen med min forlovede og mine 2 børn på 13 og 11 år samt vores lille nye skud på stammen på 11 uger jeg ser frem til at snakke med jer alle Hilsen Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Webredaktøren-vb

Velkommen til :) Det må være hyggeligt med en lille efternøler... Du spørger bare løs, hvis du er i tvivl om noget :skriv:

Anmeld

15. august 2011

wolverine-vb

mange tak og ja det er nu skønt

Anmeld

15. august 2011

Spunk-vb

Velkommen :)

Anmeld

15. august 2011

wolverine-vb

takker :)

Anmeld

15. august 2011

Rita-vb

Velkommen til :)

Anmeld

15. august 2011

Signe1704-vb

Velkommen herfra også. Jeg har en dreng på 13 fra et tidligere forhold og to små på 2 år og 4 år med min mand.

Anmeld

15. august 2011

wolverine-vb

rita mange tak signe okey så er vores dreng jo lige gamle skal du også have konfirmation næste år så? og ja lige som med min lille er der jo som med dine et hop fra den ældst til de små men sådanne er det jo bare de er glade for hinanden ikke sandt? knus tina

Anmeld

15. august 2011

Signe1704-vb

Jo de er meget glade for hinanden. Jeg fik ellers læst og påtalt at de ikke ville få glæde af hinanden, men det passer i hvert fald ikke. Min store er lige rykket op i 7. klasse og her er det først i 8. at de bliver konfirmeret, så vi har lidt tid endnu :woohoo:

Anmeld

16. august 2011

wolverine-vb

ja jeg fik også af vide de ikke ville få så meget gavn af hinanden men de er meget glade for deres lille bror også selvom de ikke har den samme far, men jeg er sikker på de får gavn af hinanden senere så glade som de er for ham lige nu *SS* okey min søn er også lige startet i 7.klasse men skal konfirmeres næste år så jeg er fuld igang med forberedslerne og på søndag skal vi holde barnedåb så der e rnok at se til *SS*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.