Så skal der svinges med ballerne :o))))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Klumpe-dumpe

jeps der skal nemlig så har nu nemlig fået afvide at mine forældre ikke er ude og rejse den sidste weekend i sept. Så jeg kan komme med mit arbejdt til årsmøde. Hvilke i år faktisk ikke er ret meget møde (KUN 2½ time) da firmaet har 25 års jubilærum... -Thomas Mygind kommer og holder kicktalk og stor fest om aften 

Det er fra lørdag til søndag i Kolding på Conwell, men vi er så nogen der har booket overnatning fra fredag til lørdag (Sammen hotel som jo er et wellnes)

Så jeg glæder mig helt vildt til god middag, spa og massage... Jubbbiiiiiii

-Og så til noget meget mere sørgeligt, har i dag fået af vide at en af Maluccas små legekammerater fra Neo desværre døde i maj, af meningitis.... Han var ellers kommet sig så godt over sin lidt hårde start på livet... Åhh hvor er det bare unfair

Et stort fra mit, som allerede er begyndt at øve i dansetrinene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

NaFe

Ihhhh vor dejligt..og vildt velfortjent med noget forkælelse.....det kan jeg dælme godt forstå du glæder dig til...lyder da også til a blive rigtig sjovt og spændene... Dejligt  have noget a se frem til...

Og er da ked af at høre om lille maluccas ven, det er da ikke fair a så små pus ikke får lov a leve. En tanke til den lille dreng og hans forældre...

mange knus fra feluca og natasja

Anmeld

8. september 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Ihhhh vor dejligt..og vildt velfortjent med noget forkælelse.....det kan jeg dælme godt forstå du glæder dig til...lyder da også til a blive rigtig sjovt og spændene... Dejligt  have noget a se frem til...

Og er da ked af at høre om lille maluccas ven, det er da ikke fair a så små pus ikke får lov a leve. En tanke til den lille dreng og hans forældre...

mange knus fra feluca og natasja

Ja for pokker jeg glæder mig. mon jeg orker at komme hjem igen

Ja det er bare så unfair med den bette mand, har også sendt mange varme tanker til Englen Marius (en anden dreng fra neo) idag han ville nemlig være blevet 6 mdr i lige præcis i dag. og sikke en dejlig vejr han har sendt ned til os fra sin lille sky.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.