Hår model

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Vingummien

Vil i være det hvis det er professionelle frisøre og med det menes at de arbejder i en salon til hverdag men mangler modeller til deres kurser som de normalt er på nogen gange?

For tror vist lige susanne her har sagt ja til det

Men tror i ikke at når de arbejder i salon til hverdag og har års erfaringer at de kigger på om det vil klæde en inden de gør noget vildt? Har jo et rundt hoved så vil ik være pæn med kort hår til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

NaFe

Mit svar....helt klart ja og har også prøvet det....

de siger jo hvad deres ide med dit hår kunne være inden de går igang, så vis du syntes det helt hen i vejret kan du vel sige fra, så du ikke ender med noget der bare ikke er din stil...men samtidig vil jeg sige...spring ud i det, nogen gange lyder deres ideer vanvittige, men ender med et kanon resultat som man slev aldrig ville have kunne finde på selv.... Håber da du får en positiv oplevelse med det...smiler

Anmeld

7. september 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Mit svar....helt klart ja og har også prøvet det....

de siger jo hvad deres ide med dit hår kunne være inden de går igang, så vis du syntes det helt hen i vejret kan du vel sige fra, så du ikke ender med noget der bare ikke er din stil...men samtidig vil jeg sige...spring ud i det, nogen gange lyder deres ideer vanvittige, men ender med et kanon resultat som man slev aldrig ville have kunne finde på selv.... Håber da du får en positiv oplevelse med det...smiler

Ja, trænger bare til en fforandring, men keg er  en af de typer der stadig gerne vil beholde det hår man har nu, bare en anden farve Så mig og en veninde meldte os til det, så vi er spændte, hun har flyveøre og jeg har et rundt hoved hihihi.

Men stoler nu på at de kan gøre det ordentligtt, men som du siger vil jeg da håbe man har en chance for at springe fra hvis det nu er.

Var det engang for dem der er ved at uddanne sig som frisør der skulle man sige hvad man vil have og jeg skulle bare lige studses og farvet striber. Hun tog så bare lige 15 cm Så det gør jeg aldrig igen.

Men det her lyder spændende, er den 20, så er længe at vente

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
man kan desværre også få en rigtig skidt oplevelse med det
oplevede en gang, da jeg sad hårmodel, at frisøren lavede kulsorte og postkasse røde striber i mit hår.. mit meget lyse hår (jeg havde naturligt lysere hår dengang end jeg har nu)!!! Jeg lignede noget der var LØGN, og det tog en evighed at få det farvet tilbage til en nogenlunde farve...
Så det gør jeg ikke igen!!!
knus Caroline

Anmeld

7. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Vil i være det hvis det er professionelle frisøre og med det menes at de arbejder i en salon til hverdag men mangler modeller til deres kurser som de normalt er på nogen gange?

Men tror i ikke at når de arbejder i salon til hverdag og har års erfaringer at de kigger på om det vil klæde en inden de gør noget vildt? Har jo et rundt hoved så vil ik være pæn med kort hår til mig.

Jeg kunne godt finde på at sige ja til sådan noget... Men er aldrig blevet tilbudt det..

Eeeej - Hvornår skal du det ?

Anmeld

7. september 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Åh åh Susannne.... er bange for du ender med grøn hanekam

aj synes det er cool du gør det Har ikke selv prøvet det, er vist lidt for øm over mit hår

Anmeld

7. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Jeg kunne godt finde på at sige ja til sådan noget... Men er aldrig blevet tilbudt det..

Eeeej - Hvornår skal du det ?

Den 20 kommer de her til Randers

Anmeld

7. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Den 20 kommer de her til Randers

Okey.,.. Hvordan er du havnet i det?

Anmeld

7. september 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Åh åh Susannne.... er bange for du ender med grøn hanekam

aj synes det er cool du gør det Har ikke selv prøvet det, er vist lidt for øm over mit hår

Ja eller blå måske

Jeg er også øm over for mit hår, tro mig. Så syntes selv jeg er rimelig modig.

Men har det bare sådan lidt at nu skal jeg sgu forandres lidt.

Skal også til samtale i trænings center imorgen og vejes og måles og så igang, super lækkert sted kun for kvinder. Og så ny frits

Anmeld

7. september 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Okey.,.. Hvordan er du havnet i det?

De havde annonce i en avis og så ringede jeg bare til nr her idag og så manglede de stadig modeller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.