Erfaringer med Heelys rullesko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.515 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Webredaktøren-vb

Er der nogle af jer med større børn, der har erfaringer med rullesko? Hvad er forskellen på et eller to hjul under skoen? Og fra hvilken alder kan skoene bruges?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

kongster-vb

Min datter har et par Heelys, men selvom hun er super god til rulleskøjter, har hun svært ved at køre på dem, så de har mest stået i sko-reolen. Måske er hun bare motorisk udfordret, for jeg ser jo andre unger køre rundt på dem. Hun er 10 år, og vi har sågar været på nettet for at kigge på instruktionsvideoer etc, men lige lidt hjalp det

Anmeld

16. juni 2011

Det er stadig mig-vb

Mine tre er super hurtige på inline rulleskøjter, selv Dina på 5 kan rulle hurtigere end jeg kan cykle, men skoene synes de er dumme og besværlige, muligvis fordi der ikke er rigtig fart på og de nærmest ruller-går-ruller-går, hvilket de slet ikke kan se pointen med. - dog har jeg en teori om, at skoene ville have været perfekte, hvis ikke de have kørt inline først?! Tror ikke der er nogen alder for den slags, Dina fik sine første inliners da hun fyldte 4 (fordi drengene havde og hun også gerne ville). Og hun har rullet lige siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.