Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Signe1704-vb

Hvor længe sover jeres børnehavebørn? Vores datter på snart 4 år vågner HVER dag omkring kl. 6. Det betyder intet hvad tid hun kommer i seng. Det er godt nok træls - specielt fordi hendes lillebror (på snart 2) sagtens kan finde ud af at sove længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Heidi Nielsen-vb

Min den store på 4 år som jo også går i børnehave sover 12 - 13 timer hver nat uanset hvornår han kommer i seng og det samme gælder for lillebror på 15 måneder :) Det er efterhånden meget sjældent de vågner omkring klokken 6. De sidste mange uger har jeg måtte vække dem kl 7 for at vi kunne nå at blive færdige og komme afsted til tiden. Selvfølgelig sker det da at de vågner tidligt men det er godt nok ikke tit :)

Anmeld

27. maj 2011

als-vb

tøsen som snart er børnehavebarn hun kommer iseng til 19.30 og vågner mellem 6 og 7. ofte tættere på 6 end 7. og vi har skåret i hendes middagslur så den nu kun er en time. Ellers er hun krop umulig at få i seng om aftenen.

Anmeld

27. maj 2011

Det er stadig mig-vb

Dina sover fra ca kl 21 til kl 9, så hun skal bare have de der 12 timer. Som regel vågner hun selv. I weekender, ferier mm, kommer hun senere i seng og sover tilsvarende også meget længere og vågner sjældent før kl 11. Hun sover ikke mere om eftermiddagen.

Anmeld

27. maj 2011

Kirle-vb

Tjalfe vågner mellem 7-8 nogengange kl.9 i weekenden. OG han kommer i seng kl.19, ellers får han slet ikke nok søvn! Og sover ikke til middag.

Anmeld

27. maj 2011

Niatza-vb

Min ældste er a menneske og har altid været det. Lækkert nu hvor han er så stor han bare står op. Ofte er morgensbordet dækket og opvaskeren tømt når vi andre står op. Så hold ud :laugh: Datteren er stik modsat, ikke til at drive i seng om aftenen eller op om morgenen. Den lille et sted i midten

Anmeld

27. maj 2011

Johannamor-vb

Min pige, der netop har rundet de 5 år kommer i seng kl. 19.30 på hverdage og vågner mellem 6 og 7. I weekenden kan hun godt sove længere, men det er først i løbet af det seneste år, at hun ikke som standard vågner kl. 6. Hos os har vi oplevet, at man kan rykke på soverytmen ved helt bevidst at skabe ro om morgenen i ferierne. Trække de mørkeste gardiner for i ferielejligheden, hygge stille videre i sengen, når den lille er vågnet o.lign. Og det har holdt et stykke tid bagefter også. Måske kan I også gøre det?

Anmeld

27. maj 2011

Caidas-vb

Mine piger, som fylder 5 til august :huh: kommer i seng, så de kan nå at sove ca 10-11 timer. I weekenden trækker vi den lidt, så de kommer i seng ved 20.30 tiden, og de vågner ved 7.30 tiden. Hvis de kommer i seng før, vågner de også ca 7.30. Hvis vi skal tidligt op, skal jeg bare hviske, så vågner Freja. Mens vi nærmest skal ruske og råbe, for at få liv i Luise. Hun er så også den der falder sidst i søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.