Nej, det er meget sjældent, at tiden før ungerne dukker op i tankerne - jeg synes, at livet lige nu fylder rigtig meget.
For et par timer siden, da jeg sad og snakkede med et par mødre, mens vores drenge var til fodboldtræning, var der en lille pige, der helt uventet plantede sin smørfedtede hånd på mine bukser - og jeg kom i tanke om, at sådan var livet jo også i min familie for nogle få år siden.
Jeg kan selvfølgelig også tænke endnu længere tilbage.
Fx spurgte én af ungerne forleden, hvorfra jeg kender den veninde i Tyskland, som vi skal besøge et par dage i sommerferien - de kan nemlig ikke huske hende (det er også kun den store, der har mødt hende, da han var lille). Og så fik jeg sådan et par flash-backs til en ferie på Færøerne, til en hyggelig lejlighed på et rådhustorv i Sydtyskland og en masse brevskrivning.
Og jeg tænkte på dengang, da jeg så alle gode film i biografen, da jeg forleden var i biografen med manden for første gang i næsten et år.
Det er bare kun hurtige tanker - og så vender hverdagen tilbage, og der fylder de to unger bare ret meget!!!
Anmeld