Hvor tit tager I til lagersalg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Webredaktøren-vb

Tager I fast til de mange lagersalg, eller finder I snarere gode tøjkup på nettet? I dag starter molos lagersalg, og selv om jeg ikke burde købe tøj til børnene lige nu, så frister det alligevel lige at finde en billig (billigere) flyverdragt :huh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

desirefinck-vb

jeg kunne så godt tænke mig at komme til et lagersalg, men der er aldrig nogle i nærheden af hvor jeg bor, det nærmeste er KBH og der kommer jeg ikke gang 1 gang om året.. så det bliver til et godt kup på nettet.. jeg køber tøj på trendsales så der kan det godt være muligt at købet noget lækkert tøj til billige penge..

Anmeld

25. maj 2011

Webredaktøren-vb

Så kunne det være, at den årlige tur skulle være nu ;) Men der plejer til gengæld også at komme gode sager på Trendsales i dagene efter lagersalg, og så sparer man da stadig lidt, selv om det er billigere selv at komme til lagersalg...

Anmeld

25. maj 2011

Musling-vb

Lidt uden for Farsø, hvor vi bor, ligger Lerkenfeldt gods, hvor datteren ca. hver 2./3. måned holder outlet (Lerkenfeldt Gods Outlet). Det er rigtig fine sager til gode penge. Vi er ikke derude hver gang, men hver 2. gang måske.. så det bliver ca. til en gang hvert ½ år. Måske lidt oftere. Der skulle også være en hjemmeside undervejs - det glæder jeg mig til - så det skal nok blive godt. ;)

Anmeld

25. maj 2011

kongster-vb

Aldrig, aldrig, aldrig! Jeg kan slet ikke have mange mennesker, rod og larm og varme rum. Og det er præcis hvad jeg forestiller mig lagersalg er. Nu køber jeg ikke voldsomt meget tøj til ungerne og slet ikke mærketøj, så det betyder ikke så meget om der er 20% rabat på. Når der er udsalg i de lokale butikker går jeg gerne forbi, men aldrig lagersalg!

Anmeld

25. maj 2011

Spunk-vb

Har aldrig været - det siger mig ikke så meget. Min søster spurgte om jeg ville med til netop Molo lagersalget og jeg overvejede det - mest for at lave noget med hende, men vil egentlig hellere hygge med spunken. Tøj til hende køber jeg om aftenen når hun sover :)

Anmeld

25. maj 2011

Titte-vb

Jeg skal til Pieczak, er ikke sikker på det er stavet rigtigt, lagersalg i koldin lørdag. Det er første gang jeg skal med og jeg ser frem til at kunne finde noget smart og billigere tøj, nu hvor jeg forhåbentlig kan passe deres tøj! B)

Anmeld

25. maj 2011

Niatza-vb

Jævnligt. Ud over diverse hold tøj de har skullet havde kan jeg tælle på en hånd hvor tit jeg betaler fuld pris for børnetøj. Tager aldrig afsted medmindre jeg er ude efter noget konkret! og gider ikke mærkevare salg. Synes sjældent det er billigere end man kan finde i diverse netshops. Sidst jeg var afsted var der 6 par bukser til 100 kr til yngstemanden og en knægt der gerne bremser cykel/løbehjul/skateboard/løbecykelrulleskøjter/ ved at vælte til en side og sætte knæet i er det skønt :)

Anmeld

26. maj 2011

Signe1704-vb

Det er meget sjældent. Har følt mig lidt snydt de gange jeg har været det - måske fordi jeg forventer at det er billigere end det egentlig er. Men køber næsten alt ungernes tøj på tilbud. Vi har en fantastisk børnetøjsbutik i Lyngby storcenter :klap: hvor der altid er tilbudshylder med gamle modeller til gode priser. De har også altid overtøj til halv pris, så der køber jeg flyverdragter mm når sæsonen slutter. Og har lige købt sommerjakke til vores datter til halv pris. Og så er vi jo så heldige også at arve en masse, så det er kun hvis jeg falder over noget ekstra sødt/ smart eller hvis der er noget de mangler (f.eks undertøj og strømper - det gider jeg ikke arve - eller en bluse i en bestemt farve og lign.).

Anmeld

26. maj 2011

als-vb

jeps skal til børnelager salg i weekenden i Give og har også overvejet pietzak (ja staves), men tror kun det bliver børnetøjet i denne omgang. Har også været til Ida T. Desværre er de fleste bare i KBH. ærgeligt men sådan er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.