Dagens tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

Spunk-vb

Hænger på sofaen efter en lang dag. Har lige set 'Slemme slemme piger' - det var bare sjovt i dag. Lige nu står den på de unge mødre, men det har godt nok været en deprimerende omgang her på det sidste - tror ikke at jeg gider at se det mere... Jeg er nok bare gammel og harsk, men hvor er der altså bare meget dårligt tv. Hvilke programmer synes i er gode? Det kunne jo være at jeg fik øjnene op for noget nyt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

kongster-vb

Jeg har lige pløjet de første 4 sæsoner af Mad Men igennem og det var ret godt! Især de første 3 af dem.

Anmeld

25. maj 2011

Pia S-vb

Jeg læser bøger i stedet for at se tv. Kan ikke lide tv, hvor andre skal gøres til grin, så slemme slemme piger er absolut ikke noget for mig. De unge mødre kunne jeg heller ikke drømme om at bruge to minutter på. Mad Men er fantastisk og jeg kan også godt finde tid til House. Derudover elsker jeg Little Britain, men det sendes mest fra BBC pt. CSI i alle afskygninger bruger jeg tit som afslapning. Er ikke så meget til serier hvor man SKAL se alle afsnit for at kunne følge med.

Anmeld

25. maj 2011

Heidi Nielsen-vb

Off the map House Cougar town Numbers Er noget af det vi ser her hos os :)

Anmeld

26. maj 2011

maj84-vb

Her er vi så håbløs umoderne, at vi stadig kun har TV2 og DRs kanaler, så der er ikke meget at vælge imellem - alligevel finder vi altid noget, og især er der rigtig mange gode dokumentarprogrammer på både DR1 og DR2. Der kører bl.a. doku-serie om tirsdagen på DR1, der hedder 'Sømanden og juristen', som handler om folk på hospice...en utrolig rørende og alvorlig dokumentar, som sætter gang i både tanker og tårekanaler. Jeg elsker TV med mening, som sætter sig fast og som ikke bare ryger ind af det ene øre og ud af det andet. Tilgengæld er jeg ikke i tvivl om, at hvis vi havde flere kanaler, ville jeg også falde i både 'De unge mødre' og 'Paradise Hotel', fordi tankeløst tv-underholdning også af og til er tiltrængt...

Anmeld

26. maj 2011

desirefinck-vb

Det jeg ser mest i tv er de unge mødre, ved ikke hvorfor jeg begyndte i sin tid, men nu er der gået en del år og jeg ser det stadig.. Men ellers ser jeg Imens vi venter på at dø på dr2 og jeg venter på at der igen kommer nak og æd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.