Mødregruppe for hjemmefødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

mpeuliche-vb

Hejsa Jeg fødte mit første barn hjemme i februar. Det var fantastisk. Jeg savnede/savner nogle, som også har født hjemme, da jeg synes det giver en anden tilgang til det med børn/graviditet/fødsler. Har du også haft lyst til at snakke og fortælle om din oplevelse (eller stille spørgsmål, hvis du står foran at skulle føde hjemme), hvor du ikke som det første bliver mødt af skepsis og kritiske spørgsmål? Glæder mig til at høre fra andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

mirjamsilke-vb

Hej :) Jeg fødte hjemme i maj sidste år... På onsdag er det lige præcist et år siden. Jeg var 2. gangs fødende og det var virkelig en drømme fødsel! Helt fantastisk fra første ve til vi bare lå der med lille Alvilda, hud mod hud!!! Suk, tænk hvis jeg kunne opleve det igen... Glæder mig til at fortælle mere om min fødsel og høre om din og andres... Alle med muligheden skulle føde hjemme! >Kærlig hilsen Mirjam

Anmeld

21. maj 2011

mpeuliche-vb

Jeg kom til at oprette to tråde. Lad os holde os til denne, så der ikke bliver forvirring :-)

Anmeld

22. maj 2011

Rita-vb

Jeg fødte nr 3 hjemme for snart 5 år siden. En fantastisk oplevelse. Desværre gik jeg 15 dage over tid med nr 4 og måtte derfor ikke føde hjemme :(

Anmeld

24. maj 2011

Niatza-vb

Det blev jeg snydt for, med nr 2 var fødekarret booket. Men pga svær bækkenløsning blev jeg sat igang før tid og den går ikke derhjemme. Nu var det heldigt nok da jeg endte med at styrbløde efterfølgende. Hvilket udelukkede det effektivt også ved nr 3. Men stadig noget jeg føler mig lidt snydt for, det må bare være mindre kaotisk at finde roen bagefter.

Anmeld

4. juni 2011

Banditte-vb

Hej :) Jeg er har termin 14. oktober 2011 og planen er at jeg skal føde hjemme. Det er mit 3. barn og faderens første. Jeg har en dreng som fylder 14 i juli og en pige som lige er blevet 11, så det er længe siden jeg har født sidst. Mine 2 andre fødsler foregik på hospital og jeg fødte begge gange i vand. Ønskede også dengang at føde hjemme, men min daværende mand var slet ikke til sådan noget. Nu får jeg endelig muligheden og jeg glæder mig meget til at opleve det. Jeg har besluttet ikke at leje et fødekar, da det gik ret hurtigt med at føde 2. gang så jeg er slet ikke sikker på at vi kan nå at fylde karret. Venlig hilsen Ditte

Anmeld

17. februar 2013

mpeuliche-vb

Niatza SKREV:

Det blev jeg snydt for, med nr 2 var fødekarret booket. Men pga svær bækkenløsning blev jeg sat igang før tid og den går ikke derhjemme.

Nu var det heldigt nok da jeg endte med at styrbløde efterfølgende. Hvilket udelukkede det effektivt også ved nr 3.

Men stadig noget jeg føler mig lidt snydt for, det må bare være mindre kaotisk at finde roen bagefter.

Kan man ikke føde hjemme hvsi man skal sættes igang?? 

Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.