Skal I se Melodi Grand prix?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Webredaktøren-vb

Har I fulgt med i de mange melodi grand prix-udsendelser, og laver I ligefrem em lille event ud af finalen, nu hvor der er dansk deltagelse? Eller er I fløjtende ligeglade med de håbefulde musikalske talenter ;) Selv glemmer jeg faktisk altid at se det, men skimmer da nok lige forsiden af aviserne, hvis vi vinder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Heidi Nielsen-vb

Jeg plejer ikke at se det andet end det kører i baggrunden mens jeg leger på computeren :) Så lige den danske sang i semifinalen igår men ellers har jeg ikke fulgt med..... kan dog nok ikke helt lade være med at se lidt med i morgen.....det er jo alligevel lidt spændende hvordan a friend i London klarer sig..............

Anmeld

13. maj 2011

Pia S-vb

Jeg har stadig ikke hørt hele sangen endnu, men måske bliver det i morgen. Sønnen talte om, at det kunne være hyggeligt med en grand prix aften.

Anmeld

13. maj 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg har personligt lidt svært med Melodi Grand prix....tror det har noget at gøre med, at jeg ikke kan klare musikken og de der overgearede dansere :) Men. Det plejer faktisk at køre i baggrunden da nogen af ungerne synes det er meget hyggeligt. Jeg plejer kun at se det danske nummer, og så følge overfaldisk med når de når over halvvejs i point uddelingen.... (Føj hvor det trodner lige nu!), altså udenfor IRL..... :laugh:

Anmeld

13. maj 2011

kongster-vb

Det gik først op for mig idag at det havde kørt hele ugen. Jeg skal til Skodsborg kursted med arbejdet lørdag-søndag så jeg får ikke set fjernsyn. Kan ellers meget godt lide den danske sang

Anmeld

15. maj 2011

Polyp-vb

har ikke set noget af det - og ej heller hørt noget af musikken - altså med mindre jeg ikke lige har opdaget at det var molodigranprixmuzak ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.