Pizza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Heidi Nielsen-vb

Når I laver pizza med kødsauce, hvad blander i så sammen med oksekødet for at få det til at smage af noget..... Kom med jeres bud på en god og børnevenlig (1 og 4 år) pizza med oksekød.....den må gerne smage af noget men skal ikke være alt for stærk..... De sidste par gange synes jeg at jeg har puttet mange forskellige krydderier i men alligevel har den ikke rigtig smagt af noget :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Spunk-vb

Jeg bruger tomatpuré for at få en kraftig tomatsmag og så krydrer jeg med rigeligt paprika, salt, peber og oregano, så intet nyt her. Spunken kan godt lide at det smager kraftigt.

Anmeld

12. maj 2011

Polyp-vb

Jeg laver af og til selv tomatsauce - bestående af lige dele flåede tomater og friske tomater, lidt tørrede tomater,fintrevne gulerødder, friske krydderurter (tilsat til sidst), rødløg og hvidløg samt under langtidssimringen (jeg laver små 7 kg af gangen) masser af tørret oregano Fryser ned i portioner af 500 g - passer til en fire-personers pizza eller kødsauce

Anmeld

13. maj 2011

Rita-vb

Jeg bruger ikke kødsovs på pizza, men smører først tomatsovs på og så stegt oksekød. Jeg plejer at stege oksekødet med en masse krydderier - smagen afhænger lidt af hvad familien har lyst til (jeg spiser ikke kød) :) Tomatsovsen laver jeg enten som en simresovs med masser af grønt eller (den hurtige) en blanding af tomatpure, ketchup, lidt sukker og krydderier :) Man kan købe nogle udmærkede krydderiblandinger - især i etninske grønthandlere - hvis man har svært ved at få smag nok i maden :)

Anmeld

15. maj 2011

Heidi Nielsen-vb

Tak for hjælpen..... Jeg bruger heller ikke kødsauce (det blev vist forkert formuleret :) jeg har købt en burritoblanding til oksekødet og så ser vi hvordan det smager på en pizza..... Jeg har købt hakkede tomater med hvidløg som jeg vil bruge som pizza sauce......da min mand ikke kan lide tomater giver jeg dem lige en tur i blenderen.....skal man putte noget ketchup eller andet i så de ikke smager så meget af dåsetomater ??? Altså jeg er jo lidt på bar bund med hjemmelavede pizza....men de smager altså bare bedre end købe pizza :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.