Ja, det må man sige den er.. :) Jeg har fået en udtalelse om Emilia, som skal sendes til Giftet Children....
Jeg sidder her med en følelse af, stolthed men også 'chok' følelsen... Der står nogle ting om Emilia, som jeg ikke var klar over blandt andet, at på pga. Emilias store ordforråd og overblik, bliver hun tit den der 'styre' legen. Tit er den andre børn med på den, det sker også at de 'falder' fra så Emilia pludselig ikke har nogen, at lege med... :( Hvor efter hun sætter sig fors sig selv og 'læser' bøger eller skriver bogstaver... De skriver også hun bliver rigtig ked af det.. Det er bare ikke sjovt, at læse og så undre det mig de ikke har sagt noget til mig...
De skriver også, at Emilia tænker meget over tingene og det kan derfor gøre hendes dagligdag kompliceret, da hun bruger meget tid på at tænke på hvad der kommer til, at ske i løbet af dagen.. Fx, hvem skal hente frokost, hvem der henter hende, om hun må komme med nogen hjem og lege osv... Istedet for at nyde dagen...
Hvordan tackler man lige sådan noget?? :/
Så fortæller også, at Emilia har en rigtig god hukommelse og kan hukse langt tilbage, samt genfortælle historier til mindste detalje.. Udover det kunne hun alle institutionens børns navne og deres forældre.
Og helt fantastisk fortæller de også, at de i mandags fik besøg af en pædagog, der arbejdede der da Emilia startede. Han holdt op før jul. Emilia var den eneste, der genkendte ham med navn også... :) Hun blev SÅ glad og sagde hun har savnet ham, men nu var hn blevet en stor pige, de gik i børnehave og så skulle han se hendes plads.. :) Nøøj, jeg blev rørt.. *S*
Jeg kunne blive ved, med at skrive om hvad der står i brevet, men må vist hellere holde.. :)
Trængte bare liiiige til, at dele med andre... Sidder her helt alene med en mærkelig følelse i kroppen...
Men alt i alt, så har jeg en smilenden, fornuftig og glad pige med humor :) Så jeg er godt tilfreds :)
Anmeld