Bad efter sex??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.022 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

musen-vb

Hej tøser Går I i bad efter sex?? Og skifter I sengetøj også lige efter sex??? Jeg synes personligt at det er ulækkert ikke at gå i bad lige efter sex, da jeg føler mig svedig og klistret Og synes også det er ulækkert ikke at skifte sengetøj bagefter, når man nu har ligget og svedt og der er kommet kropsvæsker på dyne og lagen. Men hvad gør I? :) [URL=http://www.constantaservice.net ]???????? ?????[/URL] :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

kongster-vb

Nej, jeg springer ikke op og går i bad eller skifter sengetøj :-) Som regel falder jeg i søvn eller går ovenpå og snupper en whisky. Jeg synes det andet lyder lidt uromantisk....

Anmeld

2. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Hvis jeg har gøremål uden for hjemmet efter sex, tager jeg oftest et bad. Ellers kunne jeg ikke drømme om at storme i bad, og slet ikke at skifte sengetøjet. Hvis min mand gik i bad og skiftede sengetøj hver gang, vi havde haft sex, ville jeg opleve det som et signal om, at det var noget uhygiejnisk griseri, vi havde været i gang med, og at nu skulle alle spor slettes. Det virker ikke hverken romantisk eller lidenskabeligt på mig. I øvrigt kommer der jo masser af kropsvæsker på sengetøjet i løbet af en helt almindelig, sex-fri nat - sved og savl og sikkert også andet indimellem.

Anmeld

2. maj 2011

kongster-vb

Jeg tager også et bad inden jeg går ud - dvs morgenen efter eller i løbet af dagen alt efter hvornår sceancen stod på. Men lige efter? Nej, aldrig.

Anmeld

2. maj 2011

Happymummy-vb

Hm, dengang jeg var så heldigt stillet, at sex kunne komme på tale, gik jeg og eksen gerne i bad FØR sex. Især hvis vi havde haft sløv hjemme dag uden morgenbad, men også nogle gange selvom vi havde været i bad tidligere på dagen. Det er bare nogle gange lidt mere indbydende at kaste sig over en ren krop uden dunster :P Men jeg må sige, at jeg aldrig har fattet, at folk kan have store problemer med kropsvæsker på sengetøjet - toiletpapiret er opfundet, og det kan sagtens opfange 99% af væskerne, før de flyder ud/ned/op/rundt og hvad de nu gør ;) Det har godt nok været sjældent, at der har været regulært våde pletter på de lagener jeg har færdedes på, og det skyldes ikke bare for lidt sex. :silly: Og det er måske ikke vanvittigt romantisk at sidde der med toa-papir, men jeg foretrækker det frem for våde pletter og sengetøjsskift :laugh:

Anmeld

2. maj 2011

als-vb

Når sexen er over og vi har nusset færdig går vi på badeværelset og rengøre de ædlere dele. Jeg tager som regl et hurtigt bad for at få den værste sved og kropsvæsker væk. Men skifter ikke sengetøj

Anmeld

2. maj 2011

Studerende-vb

Jeg triller om på siden og går kold :laugh:

Anmeld

3. maj 2011

Titte-vb

Nope! Så kunne jeg ikke lave andet end at skifte sengetøj :laugh: Her går vi på badeværelset når vi er klar til det og så ordner vi den lille sag! Men ikke bad i umiddelbar forlængelse :0)

Anmeld

3. maj 2011

Det er stadig mig-vb

Nope ingen bad efterfølgende her, og heller ingen skiften sengetøj, synes da slet ikke energien er til det.....og hvad hvis man gør det flere gange på en dag, så ville man jo skulle vaske sengetøj i én uendelighed. Her har vi gudskelov seperate soveværelser, så når jeg/han bliver lystig, jamen så ender vi NÆSTEN altid i hans seng, så kan han ligge på den våde plet bagefter og jeg kan luske ind i mit dejlige sengetøj :laugh: Det er jo sådan man ordner den slags.

Anmeld

3. maj 2011

Bellis-vb

Det kommer snadelig an på, hvad det er for slags sex. :laugh: Men som regel, nej hverken bad eller skifte sengetøj. Men nu foregår sex så ofte i stuen her, da der sover 5 unger i sengen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.