Cpr nummer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

MAMMARAZZI-vb

Jeg kan huske mit eget personnummer - og indtil nu også mine børns... Da jeg forleden skulle ringe til Skejby, for at rykke en aftale, gik der total kage i det - min søn på 2 blev pludselig 9 og i øvrigt også en pige :huh: Sekretæren tjekkede og tjekkede, men kunne ikke finde ham i systemet - det tror da pokker :laugh: Har I hele familiens cpr-numre i hovedet - eller skal I også have sygesikringsbeviset frem ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Pia S-vb

Åh jeg er lidt autist hvad det angår. Jeg kan mit eget, min mands, vores søns, mine forældres og sørme også min chefs (!)Måske skal jeg få en anden hobby :silly:

Anmeld

2. maj 2011

als-vb

jeg kan mit, tøsens, kærestens og min søsters. men indimellem kan jeg da sagtens kage rundt i det...

Anmeld

2. maj 2011

Niatza-vb

Mit eget ungernes og eksmandens sidder fast endnu. Ungerne skal jeg dog igennem fra en ende af for at få rigtigt ud :laugh:

Anmeld

2. maj 2011

kongster-vb

Jeg kan mit eget naturligvis og mandens. Ungernes får jeg ofte rodet rundt i, da det ene slutter på 6061 og det andet på 6170. Men jeg kan godt huske deres fødselsdage og også om det er en pige eller en dreng, så jeg plejer at få regnet mig frem til det rigtige

Anmeld

2. maj 2011

Polyp-vb

MAMMARAZZI skrev: Sekretæren tjekkede og tjekkede, men kunne ikke finde ham i systemet - det tror da pokker :laugh: Det er da lidt pudsigt, at sekretæren ikke er obs på, at hun har fået et pige-cprnr :silly: når nu det drejer sig om en dreng ;-) men alle kan selvfølgelig blive forvirrede og småstressede - meeen det er vel den slags en lægesekretær oplever flere gange om dagen??? Jeg kan de cpr-numre, jeg har behov for - og glemmer dem, jeg ikke længere skal bruge...sjovt nok kan jeg dog stadig huske telefonnumre på stort set alle mine klassekammerater helt tilbage fra at numrene kun havde 6 cifre...og det er da totalt ubrugeligt ;-)

Anmeld

2. maj 2011

Caidas-vb

Jeg kan mit eget, min mands og mine døtres. Dvs jeg bytter altid rundt på tal nr 2 og 4 i Frejas. Jeg kan også min ekskærestes, selv om det er 23 år siden. Men det er fordi det er ens med min mands. Min mors kan jeg også, fordi da jeg var barn, skulle hun altid sige hele sit cprnr, når hun ringede til sit arbejde som hjemmehjælper.

Anmeld

2. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Jeg kan ungernes, mit eget og min mands - og min mand kan knap nok huske sit eget.

Anmeld

2. maj 2011

Charlotte d. 17.-vb

Caidas skrev:
Jeg kan også min ekskærestes, selv om det er 23 år siden. Men det er fordi det er ens med min mands.
Vel ikke hele nummeret? ;)

Anmeld

11. maj 2011

MAMMARAZZI-vb

Jeg kan mit, alle 3 ungers og min x (deres fars) kan dog ikke min kærestes -endnu. Min x derimod kan dårligt nok sit eget og har aldrig kunne sine børn. Han kan dårligt huske hvad dato de har fødselsdag... :dry: /Mette 29+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.