og så kan det også bare være lige meget dagene :angry:
Ja desværre for har virkelig ikke råd til dem.
Jeg reprænsentere social gruppe 4, langtidssygemeldt på kontanthjælp, indstillet til pension singlemor så jeg ved lige præcis hvad retning hver en krone skal. Hvilket også fungere, så længe det fungere.
I påsken sprang mit håndbremsekabel, i sig selv en sur udgift. Men da jeg tilgældigvis lige den dag havde parkeret på en skråning trillede bilen ned i en anden parkeret bil. Min selvrisiko er 3000 og da den bule der var i bagskærm og bagdør kommer det ikke derunder.
Og jo ved godt jeg er heldig det kunne havde ramt mennesker osv, så er det stadig rigtig sure penge.
Så der faldt jeg i det kan også være lige meget fælden. Hvilket er tåbeligt for nu skal der virkelig strammes ind for det ikke ramler senere.
Der hvor jeg så kan pudse glorien og er anderledes end de fleste jeg deler social gruppe med er jeg har ingen forbrugslån, min eneste gæld er sammen med eksen fra da ældstensønnen var syg. Selv min bil er købt kontant, men ok det er en skrammelkasse fra 94. En priotering bor meget billigt, tilgengæld langt ude hvor at undvære bil er besværligt.
Anmeld