Fældede i en tåre over Kate og William?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Webredaktøren-vb

Fik I set dagens royale bryllup, og måtte I fælde en lille tåre over naboens smukke datter, der nu er prinsesse? :) Her på redaktionen viste det sig, at der var mange royalister til stede, der MÅTTE følge brylluppet live... selv nøjes jeg med at se et sammendrag senere... ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

desirefinck-vb

Det nåede jeg slet ikke at se, men mon ikke jeg kan se lidt af det i nyhederne senere...

Anmeld

29. april 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg har ikke fået set noget af det, men det når jeg nok senere.... Synes faktisk ikke det engelske interesserer mig synderligt. Sorry. :)

Anmeld

29. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Fik kun set det første, for jeg skulle til kiropraktor 11.50 - og det var altså mere nødvendigt :P Jeg interesserer mig heller ikke så meget for det engelske :(

Anmeld

30. april 2011

Frede-vb

Faktisk synes jeg ikke, at der var så meget at fælde en tåre over. Det var på en eller anden måde en meget kold brylupsceremoni. William vendte sig ikke engang om, da hans brud kom op ad gulvet med farmand under armen. Måske skyldtes han pokerfjæs, at han var meget nervøs, men han kunne da godt lige have ladet underkæben skælve bare en bette smule :S

Anmeld

5. maj 2011

Polyp-vb

...er det ikke bare end del af den angelsaksiske tradition, at manden skal stå med ryggen til indtil bruden er fremme? Jeg havde fri og fulgte lidt med - dvs tv kørte mens jeg læste og lavede andre ting, og jeg fandt det befriende at han netop IKKE flæbede ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.