I starten af 90'erne lavede de jo vaccinen om, men jeg tror stadig på, at nogle få uheldige kan tage skade af MFR vaccinen.
Jeg har dog ikke været så nervøs, at jeg ikke har ladet mine børn vaccinerer for jeg ved godt det er 1 ud af mange. Men jeg har fået skilt vaccinen ad, således af de ikke har fået MFR på én gang, men istedet har fået M og F og R med god tid mellem hver vaccine. Den metode giver mig helt klart en bedre mavefornemmelse.
Antallet af autister og børn med ADHD er stærkt stigende, og JEG (og mange andre) har på fornemmelsen at det har noget med vaccinerne at gøre, men kan ikke bevise det. Forleden var der en overlæge i Sverige der sagde til mig, at der stort set ikke er nogle tilfælde af autisme og ADHD hos de børn hvor forældrene IKKE har ladet dem vaccinerer, og den tråd er ens også i England og USA.
Og så er jeg fortaler for, at MFR IKKE skal gives til småbørn. Jeg har også fortalt mine drenge at de ikke skal lade deres børn vaccinere før de er omkring 4-5 år. ELLER, at de skal få delt vaccinerne.
Anmeld