Børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Min søn er blevet 2 år i dag :flag: Der er jo mange måder at fejre det på i institutionen, men jeg valgte, at han skulle dele frugt ud. Jeg havde købt ananas, melon, banan, pære, æble og kivi, og skåret det ud til formiddagsfrugt - og pyntet det med flag. Tror de voksne syntes det var helt fint, at jeg stod for frugten dagen efter påskeferien :silly: Det blev også til en meget lille chokolademuffin :kiss: Hvordan fejrer I jeres børn i institutionen - hvis I altså gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Webredaktøren-vb

Tillykke med den lille :flag: Vores plejer også at få muffins med... i vuggestuen lavede jeg rosinboller, hvor bollerne lignede et Mickey Mouse-hoved med ører på og rosiner til øjne, næse og mund - det var et stort hit :)

Anmeld

27. april 2011

Niatza-vb

I Dagplejen var de med hjemme til livret. Gjorde de også i starten af børnehaven. 18 3-4 årige til pasta og kødsauce sviner helt vildt :-D. Så blev resourcerne mindre og børnehaven valgte at melde ud fødselsdage skulle holdes deroppe. Derefter har det været kagemand, frugtspyd, boller og kakao. Skolen er hele klassen med hjemme til pizza, pita, tacos, hot dogs eller hvad de nu har valgt. Jeg har 3 vinterbørn, så huset bliver brugt de dage :laugh:

Anmeld

27. april 2011

Rita-vb

Tillykke med sønnen :) Vi plejer at holde fødselsdage herhjemme - både for de små og de store :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.