Ups...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Hold kæft, hvor er jeg træt af mig selv!!! Jeg har deltaget i en konkurrence på nettet - og glemt at læse dét med småt :blush: ...så nu vælter det ind med mails om ting, jeg næææsten har vundet, jeg skal bare lige svare på et par spørgsmål - og telefonen ringer også konstant med de mest 'fantastiske' tilbud Øv hvor har jeg dummet mig!!! Har I også prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Niatza-vb

Jeps, flere gange. Den mest effektive måde at blive blacklistet ved de sælgere der ikke han håndtere et nej tak, ikke intereseret er at lytte, stille uddybende spørgsmål, lytte, stille flere spørgsmål, bede sælgeren vente i røret mens du tjekker dit nuværende hvad de nu end sælger, stil endnu et uddybende spørgsmål, eller bare gentag et af de allerede brugte. Lyt til forklaringen, sig hey u ahr samme accent som Mikkel Hansen ( eller andet meget almindeligt navn), kommer du tilfældigvis fra den og den by. Ikke vente på svar, men fortæl en sjov anakdote om Mikkel... eller hed han Jens??.. Nej det var Mikkel.... Neeej det var da broderen osv. Sælgere er ofte provisions lønnet, spilder du deres penge ryger du af listen før eller siden. Men lige netop tlf sælgere er ofte studerende der vil tjene noget ved siden af Su, så et nej tak ikke intereseret, slet mig venligst af jeres liste så jeg ikke får endnu et opkald skal prøves først. Ann - pussigt nok med en skummel fortid som sælger :silly:

Anmeld

21. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Lyder som en rigtig sjov taktik Niatza :laugh: Dén må jeg lige huske ;) ...men den er lidt tidskrævende - og fungerer slet ikke omkring spisetid (hvor der ofte blir' ringet) :dry: ...og selvom det er træls træls træls, er det jo min egen skyld - de stakkels telefonsælgere gør jo bare deres job... Men hvis jeg får tid, skal det nu afprøves :P

Anmeld

22. april 2011

Frede-vb

Jeg var så dum at hoppe i fælden for ca. et halvt års tid siden, og pludselig var jeg medlem af en filmklub med dertil hørende regninger, som jeg naturligvis ikke betalte. Den ene rykker tog den anden, og jeg prøvede at skrive til firmaet, som havde et væld af forskellige emailadresser. Da jeg blev træt af at skrive, ringede jeg og sagde, at de ikke skulle bruge tid på at sende flere til mig, da jeg ikke ville betale dem. Jeg har ikke set noget med småt, og jeg synes, det er frækt at tage røven på folk på den måde. Er det i det hele taget tilladt mon?

Anmeld

22. april 2011

desirefinck-vb

Det har jeg godt nok også prøvet op til flere gange.. For et års tid siden brugte jeg meget pointshops spørgeskemaer hvor man kunne tjene point ved at svare på dem , men til gengæld fandt jeg ud af at de bare kunne ringe og sende alt muligt som jeg aldrig havde købt. Så nå der er nogle der ringer siger jeg bare med det samme at det har ingen interesse. Og så selv om de bliver ved med at sige, jamen dette er sådan et godt tilbud at jeg lige skal høre dem færdig.. Men der er mig svar bare NEJ... og så lægger jeg på... og sjovt nok selv om det er et års tid siden jeg brugte de spørgeskemaer så ringer de stadig..

Anmeld

22. april 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg har prøvet noget lignende - jeg skulle ind på en side, men så stod der et eller andet om en forsikring, men jeg krydsede konsekvent af i feltet at jeg IKKE ville kontaktes. Men det blev jeg! Flere gange, om ulykkesforsikring. Nej hvor blev jeg gal. Og hvad værre er, de havde også sjusset sig frem til mit privat fastnet telefonnumer som altså er hemmeligt/udeladt. Og jeg har ALDRIG vidregivet nummeret på nettet. Det gjorde mig endnu mere rasende. @Frede, jeg tror du er inde på noget - tror nemlig heller ikke det er lovligt!!!

Anmeld

23. april 2011

kongster-vb

Jeg deltager ALDRIG i spørgeskemaer, quizzer, konkurrencer etc på nettet og jeg melder mig ikke ind i bogklubber, får abonnement på blade med tilhørende bonusgaver etc. For der findes ikke gratis ting! Man betaler altid med sin adresse, mail, tlf nr + tilkendegivelse af at man er interesseret i gratis ting og tilbud (eller havde man jo ikke deltaget!). Har læst masser af indlæg om 'Hey jeg har meldt mig ind i liberos babyklub for at få en pakke gratis bleer og nu ringer alle mulige hele tiden - er det ikke frækt?' - nej, det er squ da derfor de har en babyklub med gratis bleer. Det er da ikke velgørenhed.

Anmeld

23. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Du har så evigt ret Kongster - intet er gratis. Jeg ved også godt, at det er min egen skyld - og jeg er totalt kureret for at deltage i lignende fremover :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.