Benzinpriser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Synes godt nok benzinpriserne går helt amok for tiden - måske også pga. påsken? For mig er der gået sport i, at tanke billigst muligt.. - Hvis tanken er ved at være tom, og priserne er skyhøje, fylder jeg ikke tanken helt op, men venter til prisen er faldet igen. Tænker I over prisen inden I tanker - eller fylder I bare tanken op, når måleren lyser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Niatza-vb

Jeg er gennemført jyde, tanker altid billigst muligt :laugh: Men er rigtig glad for min ældre dame, hun drikker nemlig diesel. Med op til 1 ½ kr forskel literen og med mindst 25.000 km bag rattet hvert år tæller det også.

Anmeld

21. april 2011

ma08-vb

Enig, det er godt nok dyrt for tiden.... For det meste tanker min mand, da han er den daglige bruger af bilen, og fordi der ligger en tank i nærheden af hans arbejde, som ofte har billig benzin. Men netop fordi jeg næsten aldrig tanker, holder jeg heller ikke helt øje med priserne - og får så næsten hver gang et mindre chok, når jeg endelig har brug for at tanke og ser priserne :blink:

Anmeld

21. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Griner niatza - ja måske er det en jydeting??? Det kan vi sikkert få svar på herinde :cheer: For tiden, hvor jeg er ovre i min mors hus næsten hver weekend, får jeg jo kørt nogle kilometer ekstra. Der er 100 km hver vej, så jeg har rig mulighed for at sammenligne priser - nogle gange svinger det omkring en krone fra den billigste til den dyreste.. Så det kan godt betale sig, at være lidt vågen ;)

Anmeld

21. april 2011

Polyp-vb

københavner her - køber generelt hos de tankstationer, der erfaringsmæssigt er billigst - men tanker altid helt op når jeg tanker uden at skele til prisen - kører ca 75 km om dagen på hverdage

Anmeld

21. april 2011

ma08-vb

MAMMARAZZI skrev:
Griner niatza - ja måske er det en jydeting??? Det kan vi sikkert få svar på herinde :cheer:
Hmm, jeg er i hvert fald ikke jyde, heller ikke min mand ;)

Anmeld

21. april 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg skal af gode grunde aldrig tanke bil, men jeg ved da fra mand og sønner at det er pis'hamrende dyrt - specielt for den yngste der lige har fået kørekort og derfor nærmest bor i bilen....... :)

Anmeld

21. april 2011

Niatza-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg skal af gode grunde aldrig tanke bil, men jeg ved da fra mand og sønner at det er pis'hamrende dyrt - specielt for den yngste der lige har fået kørekort og derfor nærmest bor i bilen....... :)
Benzin priser i Kbh er så også endnu værre end langt ude jylland :ohmy:

Anmeld

22. april 2011

lib1982-vb

Kommer forbi 7-8 forskellige steder jeg kan tanke på vej til arbejde, ender som regel ved Jet eller Haahr - jeg bruger minimum 1 tank om ugen, så fylder op, når jeg tanker... ved godt det hele blir til noget, men gider simpelthen ikke skulle tanke hver dag!

Anmeld

22. april 2011

Rita-vb

Min mand har 100km på arbejde, så han tanker som regel det billigste sted på vejen :) Min bil bliver bare tanket på den nærmeste tankstation - det kan jo slet ikke betale sig at køre 10km for at spare 10 øre literen :P Men jeg kører så også udelukkende småture i byen og kommer derfor ikke lige forbi billig benzin :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.