Mord!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Frede-vb

Hvad tror I, der er sket med de to mennesker, der blev myrdet i en skov på Fyn (tror jeg, det var)? Ja, jeg ved godt, ægteparret blev skudt, men gu' ve', hvordan de blev skudt, og hvem der har gjort det :dry: Måske har de opdaget noget, der ikke var egnet for deres øjne, og så er nogen blevet sure på dem... Det bliver nok en svær sag at opklare, eftersom den stadig ikke er opklaret endnu. Hvad tror I, der er sket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Det er stadig mig-vb

Min første tanke var at det lignede et 'bestillingsarbejde', altså at 'nogen' har hyret 'nogen' til at slå dem ihjel.... Men da man ikke kender familien, så er det svært at gisne om... Men jeg tror såmænd stadig at det ikke er tilfældigt de skulle dø.

Anmeld

19. april 2011

Pia S-vb

I dag skriver aviserne, at Politiet er ude i noget hævnmotiv. Så Helene - vores egen Miss Marple - tager nok ikke helt fejl!

Anmeld

19. april 2011

Johannamor-vb

ja, jeg håber virkelig, at det ikke bare var et tilfælde, at de to blev skudt. Men at der er en grund til at det blev lige netop de to, det gik ud over (selvom ingenting naturligvis retfærdiggør det). Af hensyn til alle os, der ind imellem løber eller går tur på lidt ensomme steder, er det af stor betydning, at vi ikke behøver være bange for, at der går en mand rundt med et maskingevær og venter på at kunne skyde nogen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.