Har I påskeferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.092 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. april 2011

MetteNB-vb

Det har drengene her, men min mand og jeg skal arbejde sådan ca. skiftevis hele påsken. Min mand arbejder hele denne weekend, hvor drengene og jeg skal hygge - have besøg af bedste, se kørerne danse, i haven, have kaffegæster søndag. Mandag og tirsdag skal jeg arbejde og min mand underholde drengene. Onsdag - legoland. Torsdag - påskefrokost med min familie. Fredag - lørdag skal jeg arbejde. Der tager min mand drengene med på camping med hans forældre. Drengene skal blive der til søndag, da vi skal til påskefest lørdag aften. Søndag og mandag arbejder min mand. Så når jeg har fået drengene hentet hjem, skal vi vist bare hygge og nyde det sidste af ferien...... Hvordan ser påskeplanerne ud hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Niatza-vb

Har du set den postomdelte reklame indpakningsdims idag?? Der er en kode der kan bruges på en star wars tegning og give børnene fri indgang hvis det er. Jeg går jo hjemme i den evige ventetid der følger emd en pensionssag. Zaki har helt fri efter eget ønske, Athena ahr fri fra fritter men er tilmeldt gymnastik skole man-tir og onsdag, Nicklas er tilmeldt fritter efter eget meget klart udtrykte valg, han går i 2 klasse og har ikke prøvet det før det med at være i fritter på fridage. Imorgen står på nordjysk mesterskab i gymnastik, besøg hos min bror der er så fantastisk skøn at passe mine drenge så de slippe for mere gymnastik og en masse timer i bil på den konto. Det er henholdsvis 1 og 2 gange drengene skal passes ude ved min bror og de glæææææææder sig helt vanvittigt. De er en 11 årig fætter der trækker gevaldigt ( og 2 kusiner, men de tæller ikke rigtigt der) Søndag står på dansene køer eller ingenting, lidt an på hvor smadret jeg er. mandag, tirsdag og onsdag er eneste faste taxa tjansen til gymnastikskolen, ellers er der alenetid med Zaki i hans tempo. Hvis deres far kan hente de store en enkelt dag tager jeg et smut i klods land med Zaki alene torsdag skal sæsonpasset ibrug i legoland, fredag - søndag aften eller mandag morgen skal de ud til deres far og vupti så røg den ferie. Så lige for en gang skyld :ohmy: står en ret stor del af vores fritid i gymnastikkens tegn

Anmeld

15. april 2011

Pia S-vb

Sønnen og jeg har! Planen er som følger: Mandag skal vi se FCK træne Tirsdag tur til Kbh og se gobelinerne Onsdag henter vi faren på hans job i Helsingør og tager en tur til Helsingborg Torsdag skal vi til tre års fødselsdag i gården Fredag og lørdag er vi hos min far Søndag tror jeg sørme vi skal slappe af Mandag skal vi i Parken og se bold! Og det var så den ferie!!!!!! God påske til jer alle!

Anmeld

15. april 2011

Spunk-vb

Jeg skal arbejde i morgen, men derefter har vi alle fri :) Mødregruppen kommer på besøg og derudover går 2-4 dage nok med familiebesøg. Svigerfar har lige ringet og spurgt om de må komme og sagt at så kan manden og jeg jo gå ud og spise og i biffen så de kan få spunken for dem selv - lækkert. Ellers bare hygge herhjemme - gåture i skoven, legepladsen, på stranden (var det i sidste uge og spunken syntes at det var en helt fantastisk sandkasse :laugh: ) og hygge i haven. Og så skal vi helt sikkert i svømmehallen hvis limen snart falder af spunkens pande - man må ikke gå i svømmehallen når man har et limet sår :(

Anmeld

16. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Vores påske er lidt blandet. Her i weekenden og først i næste uge skal vi over i min mors hus for at rydde op. Regner med, at vi kører hjem måske torsdag (kommer an på, hvor længe vi kan holde til at være der)??? Fredag-lørdag skal vi besøge 'bedste's datter og søn i et sommerhus - OG SÅ SKAL VI HJEM OG HOLDE PÅSKE!!! :klap: :klap: :klap: -og forberede sønnikes fødselsdag d. 26.

Anmeld

16. april 2011

MetteNB-vb

Kan se, der er travlhed flere steder i påsken ;0) Niatza: har ikke set omdelte seddel med kode, men gætter på, det er til Legoland. Dertil har vi sæsonpas, men mange tak for info. God påske til alle.

Anmeld

16. april 2011

bertz-vb

Mandag tirsdag er der ikke ferie, da jeg har eget firma, men onsdag holdes der fri og en af dagene skal vi da på frilandsmuseet.

Anmeld

17. april 2011

TinaK-vb

Her arbejder vi man-ons. Onsdag bliver den den lille kørt til min mor og hygger hos hende til torsdag. Torsdag tager sender jeg den store på ferie hos moster og tager i Tivoli med den lille og mormor og min moster.. Fredag har manden fri, og vi skal i haven og hygge med den lille. Lørdag tager den lille og jeg til min søster, sover der og tager den store med hjem igen søndag.. Mandag AFSLAPNING Manden har kun fri fredag (HURRA for butikker, der kun har lukket 2 dage om året -og hurra for alle de sommerhusgæster som køber varerne i hans butik...)

Anmeld

17. april 2011

Niatza-vb

2 dage inde og idag har jeg allerede brugt med stikket trukket ud. Jeg bliver bare træt på en helt bestemt måde når jeg sidder længe bag et rat. Ikke hjulpet af radion i min skrammelkasse ahr en løsforbindelse så 'eneste' støj var gpsen og nååh ja 4 børn. Med hvad, tøserne hev en sølvmedalje med hjem så stemningen var meget høj på hjemturen blandt de 2 piger :D

Anmeld

17. april 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg har ferie med ungerne, Far har fri Torsdag, Fredag og Lørdag - den mellemste fylder 7 år på Fredag, så det passer så fint med ferie, helligdag og fødselsdag.... :) Vi har tænkt på at tage i Tivoli og se 'påske' men de små har også talt lidt om Bakken, og en biftur med Far bliver det nok også til. Men ellers ren afslapning....hvis man kan sige det om en ferie med 3 børn :laugh: Og Onsdag skal jeg da vist VOLD handle. Der skal jo købes ind til helligdagene + fødselsdagen inkl gaver + påskefrokost 'og lidt ekstra til ganerne' generelt....... ;) Og tjaaaa, så begynder nedtællingen til sommerferien :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.