Har du set den postomdelte reklame indpakningsdims idag?? Der er en kode der kan bruges på en star wars tegning og give børnene fri indgang hvis det er.
Jeg går jo hjemme i den evige ventetid der følger emd en pensionssag. Zaki har helt fri efter eget ønske, Athena ahr fri fra fritter men er tilmeldt gymnastik skole man-tir og onsdag, Nicklas er tilmeldt fritter efter eget meget klart udtrykte valg, han går i 2 klasse og har ikke prøvet det før det med at være i fritter på fridage.
Imorgen står på nordjysk mesterskab i gymnastik, besøg hos min bror der er så fantastisk skøn at passe mine drenge så de slippe for mere gymnastik og en masse timer i bil på den konto. Det er henholdsvis 1 og 2 gange drengene skal passes ude ved min bror og de glæææææææder sig helt vanvittigt. De er en 11 årig fætter der trækker gevaldigt ( og 2 kusiner, men de tæller ikke rigtigt der)
Søndag står på dansene køer eller ingenting, lidt an på hvor smadret jeg er.
mandag, tirsdag og onsdag er eneste faste taxa tjansen til gymnastikskolen, ellers er der alenetid med Zaki i hans tempo. Hvis deres far kan hente de store en enkelt dag tager jeg et smut i klods land med Zaki alene
torsdag skal sæsonpasset ibrug i legoland, fredag - søndag aften eller mandag morgen skal de ud til deres far og vupti så røg den ferie.
Så lige for en gang skyld :ohmy: står en ret stor del af vores fritid i gymnastikkens tegn
Anmeld